عرضه احتمالی گوشی تاشو گلکسی Z Flip6 اسلیم در آینده نزدیک!!

سامسونگ قصد عرضه یک مدل جدید از گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 6 با عنوان گلکسی Z Flip6 اسلیم را در سال 2025دارد.

گلکسی Z Flip اسلیم

شایعه های به تازگی در هفته گذشته مطرح شد مبنی بر این که، سامسونگ می خواهد بعد از عرضه نسخه پایه گوشی تاشو گلکسی Zflip6 مدل جدیدتر آن را روانه بازار کند. هنوز اطلاعات زیادی در مورد زد فلیپ 6 اسلیم منتشر نشده است اما، طبق اطلاعات بعضی از افشاگران مدل جدیدتر صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و بدنه‌ی باریک‌تر نسبت به مدل کلاسیک دارد. به احتمال زیاد گوشی گلکسی زد فلیپ 6 اسلیم تا اواخر سال 2024 یا اوایل سال 2025 وارد بازار می شود. به نظر می رسد این مدل نسبت به مدل کلاسیک ضخامت کمتری دارد.

اگر بزرگترین سازنده گوشی هوشمند همیشه بخواهد فقط در سال 2024 هم دو مدل تکراری مانند Z Fold 5 و Z Flip 5 را عرضه کند، برای مشتریان یکنواخت می شود. اما به نظر می رسد سری بعدی گوشی های تاشو سامسونگ در چهار مدل مختلف با نام‌های احتمالی گلکسی Z Flip FE، Z Fold FE، Z Fold 6 Ultra و Z Fold 6 Slim عرضه شود.

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی 2025

اعضای انجمن معروف GalaxyClub در هلند ادعا می کنند که سازنده کره ای به طور محرمانه در حال ساخت نسخه اسلیم برای هر دو مدل Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 است. روز گذشته راس یانگ، تحلیگر مشهور خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرد که ضخامت گوشی های تاشو نسل ششم نسبت به سری Z Fold 5 کمتر خواهد بود. اما SAMSUNG چگونه می تواند ضخامت گوشی های تاشو را کمتر کند؟ یکی از روش های احتمالی، کاهش ظرفیت باتری گوشی است. با کاهش ظرفیت حدود 1 الی 2 میلی متر از ضخامت گوشی کم می شود. اما به نظر کارشناسان فناوری این روش نمی تواند موفقیت محصول را در بازار تضمین کند! بنابراین بهتر است سازنده کره ای به دنبال راه دیگری باشد.

ضخامت مدل پایه گوشی گلکسی Z Flip 6 پیش بینی می شود در حالت بازشو به 7.4 میلی متر برسد. باتری آن ظرفیتی معادل 4 هزار میلی آمپر ساعت خواهد داشت که نسبت به ضخامت باتری Z Flip 5 و ظرفیت آن افزایش یافته است. ضخامت گوشی Z Flip 5 6.9 میلی متر و ظرفیت باتری 3.700 میلی آمپر ساعت بود. بنابراین Z Flip 6 Slim، سامسونگ فضای کمی برای تغییر دارد.

این احتمال هم وجود دارد که سازنده بخواهد گوشی Z Flip 6 Slim را به عنوان یکی از مدل های Z Flip 6 FE باقیمت کمتر و باتری کوچکتر 4000 میلی امپر ساعتی عرضه کند. در حال حاضر Z Flip 6 Slim با نام "B6 Slim" و مدل پایه گلکسی زد 6 به "B6"معروف است. در فرآیند توسعه گوشی گلکسی Z Fold 6 با اسم رمز "Q6"و Z Fold 6 Slim به اسم رمز "Q6 Slim"شناخته می شود. شاید هر دو اسم رمز مربوط به یک دستگاه باشد. راس یانگ اکنون معتقد است که گلکسی Z Fold 6 Slim تا نیمه اول سال 2025 به همراه سری گلکسی S25 به بازار عرضه خواهد شد.


چاپ