عرضه نسل جدید ردیاب سامسونگ گلکسی SmartTag تا بهار2023 !

شرکت کره ای سامسونگ قصد دارد نسل جدید سامسونگ گلکسی SmartTag را تا سه ماهه سوم 2023 عرضه کند.

سامسونگ گلکسی smarttag

براساس گزارش جی.اس.ام ارنا؛ سامسونگ اولین بار در سال 2021 از ردیاب اسمارت تگ در کنار گلکسی اس21 رونمایی کرد. اما از آن به بعد هیچ اقدامی برای بروز رسانی آن انجام نداده است. شاید به خاطر این که دستگاه های ردیاب هوشمند دستگاه های ساده ای عستند که نیاز به بروز رسانی مکرر ندارند.

اما به نظر می رسد غول فناوری کره ای قصد بروز رسانی این SmartTag را دارد. گزارش SamMobile نشان می دهد نسخه دوم ردیاب هوشمند قرار است تا اواخر امسال رونمایی شود.

احتمال دارد سامسونگ بخواهد اسمارت تگ های جدید در رویداد معرفی دو گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 و پوشیدنی های Galaxy Buds3و Galaxy Watch6 که در ماه آگوست برگزار می شود، به نمایش در آورد. البته هنوز معلوم نیست ردیاب های جدید نسبت به مدل قبلی چه تغییراتی کرده اند. کارشناسان معتقدند تنها تغییراتی که ممکن است ایجاد شود در بخش های برد بی سیم، صدای بیپر، عمر باتری و مقاومت در برابر ردیابی های غیرقانونی خواهد بود زیرا، این دستگاه سخت افزار بسیار ساده ای دارد.

هیچ شرکتی به اندازه اپل در فروش گجت های ردیاب موفق نبوده است. سامسونگ تا این لحظه دو ردیاب را معرفی کرد که استقبال زیادی از آن ها نشد. گوگل نیز در حال حاضر مشغول برنامه ریزی برای ساخت گجت ردیاب است تا بتواند در آینده نزدیک به بازار عرضه کند.


چاپ