قیمت نسخه جدید توییتر آبی برای کاربران اپل گران تر خواهد بود

شرکت توییتر روز شنبه در توییت رسمی اعلام کرد که شرکت نسخه جدید سرویس اشتراک Twitter Blue خود را با قیمتی بالاتر برای کاربران اپل راه اندازی می کند.

توییتر
طبق گزارش اخیر؛ کاربران توییتر از این پس می‌توانند با پرداخت 8 دلار ماهیانه از طریق وب و کاربران اپل با پرداخت 11 دلار در ماه از سرویس جدید استفاده کنند. سرویس جدید به مشترکین Twitter اجازه می دهد توییت ها خود را ویرایش، ویدئوهایی با ابعاد 1080 پیکسل آپلود و علامت چک آبی دریافت کنند.


توییتر ابتدا سرویس علامت تایید آبی را در اوایل ماه نوامبر راه اندازی کرده بود که، به دلیل رشد اکانت های جعلی متوقف کرد. بیشتر بخوانید
این سرویس قرار بود دوباره در تاریخ 29 نوامبر راه اندازی شود اما باز هم به زمان دیگری موکول شد. بیشتر بخوانید

ایلان ماسک که در ماه نوامبر توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار خریداری کرد. ایلان ماسک ماه گذشته در مجموعه‌ای از توییت‌ها، عملکرد اپل را مورد انتقاد شدید قرار داد. یکی از این موارد هزینه 30 درصدی است که سازنده آیفون از توسعه‌دهندگان نرم‌افزار برای خریدهای درون‌برنامه‌ای دریافت می‌کند.


او سپس اپل را متهم به مسدود کردن توییتر از فروشگاه اپل استور کرد و مدعی شد که سازنده آیفون تبلیغات خود را در این پلتفرم رسانه‌های اجتماعی متوقف کرده است. ماسک پس از جلسه بعدی با تیم کوک مدیر اجرایی اپل، در توییتی اعلام کرد که سوءتفاهم در مورد حذف توییتر از فروشگاه اپلیکیشن اپل برطرف شده است. در حال حاضر توییتر و اپل توضیحات بیشتری در این زمینه منتشر نکردند.


چاپ