ماسک پخش تبلیغات در نسخه اصلی توییترآبی را کاهش داد!

ماسک پخش تبلیغات در نسخه اصلی توییترآبی را کاهش داد!

آخرین بروز رسانی: 15 بهمن 1402توسط برچسب‌ها: , ,

ایلان ماسک، مالک توییتر روز دوشنبه در توییتی اعلام کرد که حجم تبلیغات سرویس تیک آبی نسخه پایه توییتر به نصف کاهش پیدا خواهد کرد. این پلتفرم قصد دارد تا سال آینده پخش تبلیغات را در این سرویس متوقف کند.

طبق گزارش های فن تک و به نقل از خبرگزاری رویترز؛ ماسک جزئیات بیشتری از برنامه های آینده خود در توییتر را منتشر نکرد. این شرکت اوایل روز دوشنبه، پس از انتشار خبر هفته گذشته مبنی بر شروع به کار مجدد علامت تیک آبی علامت تایید آبی توییتر را دوباره فعال کرد. البته Twitter تغییرات جدیدی در آن انجام داده است به عنوان مثال: علامت تیک حساب‌های تجاری و دولتی به رنگ طلایی و خاکستری خواهد بود. بیشتر بخوانید

قیمت اشتراک ماهانه نسخه تحت وب به ترتیب 8 دلار و در دستگاه های اپل 11 دلار خواهد بود(بیشتر بخوانید). توییتر حدود 90 درصد از درآمد خود را از فروش تبلیغات دیجیتال به دست می آورد. ماسک به تازگی “کاهش شدید درآمد” را به فعالان حقوق مدنی نسبت داده است که شرکت های تبلیغ کننده را تحت فشار قرار دادند تا از پخش تبلیغات در توییتر صرف نظر کنند.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

4 × یک =

اخبار مرتبط