توییتر کنترل های جدیدی به بخش تبلیغات اضافه می کند

توییتر کنترل های جدیدی به بخش تبلیغات اضافه می کند

آخرین بروز رسانی: 15 بهمن 1402توسط برچسب‌ها: , , ,

پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر روز پنجشنبه در ایمیلی به تبلیغ‌کنندگان اعلام کرد که این پلتفرم کنترل‌های جدیدی را به زودی تا هفته آینده در بخش تبلیغات اضافه خواهد کرد.

به گزارش های فن تک؛ کنترل های جدید به شرکت‌ها اجازه می دهد تبلیغات خود را در بالا یا پایین توییت‌هایی که حاوی کلمات کلیدی خاص هستند نشان دهند.

کنترل‌های جدید بخشی از تلاش توییتر برای اطمینان دادن و جذب مجدد تبلیغ‌کنندگانی است که از ماه اکتبر با تصاحب این شبکه اجتماعی توسط میلیاردر ایلان ماسک، پخش تبلیغات خود را به حالت تعلیق در آورده اند. طبق گزارش‌های منتشر شده از سوی گروه‌های حقوق مدنی، با فعال شدن حساب های مسدود شده از سوی ایلان ماسک، انتشار سخنان تفرقه آمیز در این پلتفرم به شدت افزایش یافته است.

توییتر نزدیک به 90 درصد از درآمد خود را از راه فروش تبلیغات دیجیتال به دست می آورد. ماسک در هفته های اخیر علت “کاهش شدید درآمد” را سازمان های حقوق مدنی می داند که با تحت فشار قراردادن شرکت های تبلیغ کننده، تبلیغات را متوقف کرده اند.

طبق گفته یک منبع نزدیک به این شرکت، نماینده توییتر در تماسی که با یک گروه صنعت تبلیغات در روز پنجشنبه برقرار کرد، گفت: این پلتفرم در نظر دارد مدیران محتوای خود را که بسیاری از آن‌ها به واسطه شخص ثالثی با این شرکت قرارداد دارند، به داخل شرکت بیاورد. ورود ناظران محتوا به داخل این پلتفرم یعنی Twitter می خواهد سرمایه خود را بیشتر معطوف به غیرانگلیسی زبانان کند.

این اقدامات پس از آن صورت می گیرد که الا اروین، رئیس جدید بخش امنیت توییتر اعلام کرد که این پلتفرم بیشتر بر روی نظارت خودکار محتوا تمرکز خواهد کرد. ایروین گفت: ” اخراج‌های اخیر توییتر که باعث کاهش 50 درصدی کارکنان شد، آسیب زیادی به تیم تعدیل‌کننده محتوا و ناظرانی که در بخش امنیت کودکان کار می کردند، وارد نکرده است.”

در ایمیلی که روز پنجشنبه به تبلیغ‌کنندگان ارسال شد، آمده است که نسخه اصلاح‌شده سرویس اشتراک توییتر به نام Twitter Blue از روز جمعه منتشر خواهد شد. قابلیت اشتراک به حساب‌های کاربری اجازه می‌دهد تا به ازای مبلغی ماهیانه، علامت تیک آبی را دریافت کنند. بیشتر بخوانید

ماسک در هفته های اخیر، برای حل مشکل افزایش حساب های جعلی رنگ بندی خاصی برای علامت تیک تایید افراد در نظر گرفت. بر این اساس، حساب‌های افراد تیک تایید آبی، حساب‌های تجاری و دولتی به ترتیب علامت‌های چک طلایی و خاکستری دریافت خواهند کرد. بیشتر بخوانید

در این ایمیل آمده است که هزینه اشتراک ماهانه توییتر 7 دلار و برای دستگاه های اپل ماهانه 11 دلار در نظر گرفته شده است. در یادداشت توییتر خطاب به تبلیغ‌کنندگان آمده است: «ما بازیگران بد، حساب‌های اسپم و کاربرانی را که در فعالیت‌های مجرمانه/غیرقانونی شرکت می‌کنند، بازنمی‌گردانیم». Twitter هنوز این خبر را به صورت رسمی تایید نکرده است.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

بیست − 11 =

اخبار مرتبط