سری آ ایتالیا وارد متاورس می شود

گروه سری آ ایتالیا، از همه تماشاگران در سرتاسر جهان دعوت کرد تا بازی فوتبال آن ها را تماشا کنند، اما این بار نحوه تماشای مسابقات کاملا متفاوت خواهد بود؛ زیرا باید در دنیای Metaverse لیگ برتر فوتبال ایتالیا را تماشا کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

تماشای بازی لیگ برتر ایتالیا در متاورس

جدال فوتبال میان میلان با فیورنتینا در روز یکشنبه قرار است در استادیوم معروف سن سیرو برگزار شود. این اولین بازی فوتبالی خواهد بود که در آن هواداران می توانند در مناطق آفریقا و خاورمیانه از "اتاق سری A در متاورنس نمسیس" تماشا کنند.

متاورس یک اصطلاح گسترده است. به طور کلی به محیط های مشترک دنیای مجازی اشاره دارد که افراد می توانند از طریق اینترنت به آنها دسترسی داشته باشند. این اصطلاح به فضاهای دیجیتالی اشاره دارد که با استفاده از واقعیت مجازی (VR) یا واقعیت افزوده (AR) واقعی تر به نظر می رسند.

در طول مسابقه میلان، زمانی که بازیکنان به تلاش خود برای کسب اولین عنوان سری A از سال 2011 ادامه می دهند، کاربران می توانند با ویژگی های مختلف موجود در اتاق بازی تعامل داشته باشند.

لوئیجی دی سیروو، مدیرعامل سری آ، گفت: "ما انتخاب کرده‌ایم که اولین نفری باشیم که یک مسابقه فوتبال را در Metaverse پخش می‌کند، زیرا معتقدیم مرز نوآوری در فناوری برای لیگ مدرنی مانند سری A بسیار مهم است."

خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) به دلیل حضور غالب نسل Z (متولدین سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۰) و استقبال آن ها از فناوری های جدید، یک منطقه استراتژیک برای ما محسوب می شود.

این لیگ تاکید کرد که این شروع همکاری با شرکت فناوری بلاک چین ConsenSys و پلتفرم بازی های ویدئویی The Nemesis است، زیرا آنها سریع تر وارد دنیای دیجیتالی می شوند که در حال تغییر است.


چاپ