جاودانگی در دنیای متاورس از طریق فضای سامنیوم اسپیس

سامنیوم اسپیس این شانس را به شما می دهد که پس از مرگ در زندگی واقعی، در دنیای مجازی خود برای همیشه زندگی کنید. توسعه دهندگان این پلت فرم، این برنامه را تحت نام «جاودانگی» با معرفی حالت جدید «Live Forever» به کاربران خود معرفی کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

sameneumکسی که می‌خواهد از این فرصت برای زندگی جاودانه استفاده کند، باید حجم زیادی از اطلاعات شخصی خود را در اختیار Somnium Space قرار دهد.

سامنیوم اسپیس یک دنیای مجازی است که در آن به کاربران امکاناتی نظیر خریداری زمین، خرید و فروش اقلام مختلف و معاشرت با افراد دیگر را می دهد.
آرتور سیچوف، مدیر عامل و بنیانگذار Somnium Space، اخیراً به Vice (یک شرکت پخش رسانه دیجیتال با تابعیت آمریکایی-کانادایی است.) اعلام کرده است که قصد دارد حالت "Live Forever" را اضافه کند.

 

او به این نشریه گفت: «به معنای واقعی کلمه، اگر من بمیرم و این اطلاعات را از قبل جمع‌آوری کرده‌ باشم، مردم یا بچه های من می‌توانند با آواتار من، حرکات من و صدای من گفتگو کنند.»
او در ادامه توضیح داد که چطور این ایده به ذهنش رسیده است. مدتی قبل آرتور پدرش را که خیلی دوست داشت به دلیل بیماری سرطان از نوع تهاجمی از دست داده بود.بنابراین، به این فکر افتاد چه اتفاقی رخ می داد اگر می توانست بعد از مرگ او هم می توانست با او حرف بزند و دوباره صدای او را بشنود.

در حال حاضر مدیر عامل این پلت فرم، امیدوار است که عزیزان مرده مدتها پس از مرگشان در زندگی واقعی همچنان بتوانند از طریق آواتار خود در متاورژن با عزیزانشان صحبت کنند.
هدف آن ها از ایجاد برنامه جاوردانگی این است که آواتار جاودانه شما مانند شما حرکت کند، صحبت کند و عمل کند.

حالت Live Forever در حال حاضر در Somnium Space فعال نیست و هرکسی که می‌خواهد آن را امتحان کند باید هزینه ای را به شرکت پرداخت کند. گروهی از افراد قصد دارند به صورت آزمایشی آن را در سال آینده امتحان کنند.

 


چاپ