اولین تیزر رسمی رویداد آنپکد 10 جولای سامسونگ

سامسونگ از برگزاری رویداد Galaxy Unpacked در تاریخ 10 جولای برای رونمایی از دستگاه‌های جدید خبر داد: رزروها آغاز شد!

رویداد سامسونگ در 2024
سامسونگ به طور رسمی تاریخ برگزاری رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود را اعلام کرد. این رویداد در تاریخ 10 جولای (19 تیر) برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود شاهد رونمایی از تعدادی محصول جدید و هیجان‌انگیز از این غول کره‌ای باشیم.

هنوز مشخص نیست که دقیقاً چه محصولاتی در این رویداد رونمایی خواهند شد، اما شایعات حاکی از آن است که شاهد نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ، گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6، ساعت هوشمند جدید گلکسی واچ اولترا و همچنین محصولاتی جدید مانند گلکسی رینگ خواهیم بود. علاوه براین، سامسونگ اعلام کرد علاقه مندان می توانند از همین حالا برای حضور در این رویداد به وب سایت رسمی شرکت جهت رزرو اقدام کنند.

کره ای ها قصد دارند رویداد Galaxy Unpacked بعدی خود را در شهر پاریس برگزار می کند. در این رویداد ما شاهد رونمایی از نسل جدید Galaxy AI در کنار سایرمحصولات گلکسی خواهیم بود. ستاره این رویداد به احتمال زیاد گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 6 است. البته Samsung این رویداد را همزمان به صورت آنلاین هم پخش می کند تا افرادی که شرایط حضور در این مراسم را ندارند فرصت تماشای آن را از دست ندهند.

هدایای سامسونگ برای شرکت در رویداد بعدی

سامسونگ به مناسبت رونمایی از محصولات جدید خود در رویداد Galaxy Unpacked 2024، به مشتریانی که یکی از محصولات بعدی Galaxy را قبل از عرضه رسمی در وب‌سایت این شرکت رزرو کنند، تخفیف و اعتبار هدیه ارائه می‌دهد. براساس این طرح؛ همه کسانی که یکی از این محصولات جدید را قبل از عرضه رسمی رزرو کنند، 50 دلار اعتبار فوری هدیه می دهد. آنها می توانند این اعتبار را برای خرید لوازم جانبی، نرم‌افزار و سایر محصولات سامسونگ استفاده کنند. علاوه بر اعتبار فوری 50 دلاری، مشتریان همچنین می‌توانند از طریق برنامه پس‌اندازی سامسونگ(Spendee ) تا 1500 دلار صرفه‌جویی کنند. البته کسانی که کار رزرو را انجام می دهند می‌توانند با وارد کردن کد قرعه‌کشی‌هایی که در Samsung.com منتشر می شود، یک کارت هدیه ۵۰۰۰ دلاری از سامسونگ دریافت کنند.

سامانه سامانه رزرواسیون از ساعت 7 بعد از ظهر امروز به وقت شرقی باز می شوند و در تاریخ 10 ژوئیه به پایان می رسند. تاکید بیشتر سامسونگ بر روی هوش مصنوعی در تیزر تبلیغاتی نشان می‌دهد که به احتمال زیاد ما باید شاهد عرضه ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی در نسل بعدی دستگاه‌های گلکسی باشیم. درست مانند آن چیزی که اوایل سال جاری در رویداد گلکسی S24 Ultra شاهدآن بودیم. سازنده کره ای از نظر سخت افزاری هم قصد دارد از گلکسی زد فولد 6، گلکسی زد فلیپ 6، گلکسی واچ 7، گلکسی واچ اولترا، گلکسی رینگ و گلکسی بادز 3 پرو رونمایی خواهد کرد. سامسونگ به‌روزرسانی‌ها یا ابزاری های جدیدی را به مجموعه نرم‌افزارها و خدمات خود در کنار این رویداد ارائه می کند.این بروز رسانی ویژگی های جدیدی را به دستیار صوتی هوشمند سامسونگ معروف به Bixby یا Samsung Health، SmartThings یا برنامه های دیگر اضافه خواهد کرد.


چاپ