سامسونگ در حال آزمایش گلکسی Z Flip6 است!

سامسونگ در حال آزمایش گلکسی Z Flip6 است!

آخرین بروز رسانی: 15 بهمن 1402توسط برچسب‌ها: , ,

کم کم به ماه های پایانی سال میلادی نزدیک می شویم. سامسونگ در حال حاضر مشغول آماده سازی گلکسی Z Flip6 برای سال آینده است.

galaxy z flip6

طبق گزارش‌ گروه فناوری اطلاعات های فن تک و به نقل از فون ارنا، سامسونگ در حال آزمایش گلکسی Z Flip6 با دوربین های به‌شدت ارتقا یافته است. همین ماه گذشته بود که شاهد رونمایی از نسل پنجم گوشی های تاشو شرکت SAMSUNG بوده ایم. گوشی هایی با نمایشگرهای بزرگتر و لولاهای نازک تر! هنوز از زمان عرضه آن خیلی نگذشته که زمزمه هایی از پروژه بعدی این شرکت به گوش می رسد.

گوشی تاشو نسل ششم تا عرضه عمومی حدود یک سال فاصله دارد. این فاصله مانع از گمانه زنی در مورد گوشی نسل بعدی کره ای نمی شود. شاید نسل بعدی نسبت به نسل پنجم تغییرات زیادی نداشته باشد اما این احتمال هم وجود دارد به سخت افزاری و جلوه ظاهری جدیدی مجهز باشد. هیچ کس حتی منابع داخلی شرکت هنوز به طور قطعی نمی داند نسل جدید به چه امکاناتی عرضه می شود؟!

معمولا سازندگان گوشی های موبایل قبل از طراحی نسخه اصلی، ابتدا یک نمونه اولیه از محصول جدید را با مشخصات مختلف پیاده سازی و آزمایش می کنند. به نظر می رسد شرکت سازنده یک نسخه اولیه از گلکسی Z Flip6 را با دوربین 50 مگاپیکسلی ساخته است. این گوشی در مراحل تست قرار دارد بنابرانی، احتمال دارد همه امکانات نسخه نهایی را نداشته باشد.

galaxy z flip6 عکاسی

گلکسی Z Flip5 امسال با یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه یک سنسور ثانویه 12 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق عریض عرضه شد. این دقیقا همان مشخصات دوربین گوشی های Z Flip4، Z Flip3 و حتی نسل اول Z Flip است که اوایل سال 2020 عرضه شده بود. بنابراین، مدل 2023 تفاوت های زیادی با مدل های قبلی نداشت.
به این نکته توجه داشته باشید که تعداد پیکسل نمی تواند عملکرد واقعی یک گوشی را در بخش عکاسی نشان دهد. با وجود تلاش های زیاد سامسونگ برای ارتقای نرم افزاری و سخت

افزاری این شرکت نهایت توانست از سنسورهای 12 مگاپیکسلی در نسل جدید استفاده کند. اما، در کل وجود یک دوربین 50 مگاپیکسلی باید عملکرد عکاسی گوشی های پرچم دار نسل بعدی را تا حد زیادی تقویت کند و آنها را به قابلیت های گلکسی زد فولد 5 نزدیک تر کند. گوشی تاشو زد فولد5 در قسمت پشت به سه گیره مجهز است بنابراین، اگر دوربین اصلی نسل ششم ارتقا پیدا کند به این معناست که، یک گیره دیگر باید به قسمت لولا اضافه شود.

سایر مشخصات فنی Galaxy Z Flip6

گوشی تاشو نسل ششم هنوز معلوم نیست به دوربین 50 مگاپیکسلی گلکسی زد فولد 5 مجهز خواهد شد یا خیر! اما می توانیم در مورد سایر ویژگی ها با قطعیت بیشتری صحبتی کنیم. پیش بینی می شود دوربین های سلفی جلویی نسبت به قبلی بهبود پیدا می کند. از طرف دیگر، ظرفیت باتری مقداری افزایش پیدا خواهد کرد تا بتواند از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی کند.

شرکت میزان مقاومت گوشی در برابر ذرات گرد و غبار و نفوذ آب را محرمانه نگه داشته است. شایعات زیادی در این مورد مطرح است اما، نمی توان به این گزارش ها اطمینان کرد. عجله نکنید سامسونگ در بخش رازداری به پای شرکت اپل نمی رسد. بنابراین، هر چه به زمان عرضه نزدیک تر شویم اطلاعات دقیق تری از آن فاش خواهد شد.
تنها نکته جالب و تا حدودی عجیب این است که دوربین های عقبZ Fold6 مانند مدل قبلی ثابت باقی می ماند. اما فعلا برای اظهار نظر زود است و باید منتظر گزارش های بعدی بمانیم.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

6 + 17 =