قیمت، مشخصات و زمان عرضه گوشی شیائومی 15 اولترا

قیمت، مشخصات و زمان عرضه گوشی شیائومی 15 اولترا

آخرین بروز رسانی: 11 تیر 1403توسط برچسب‌ها: , , ,

به نظر می رسد شیائومی قصد دارد در گوشی پرچم دار شیائومی 15 اولترا از دوربین 200 مگاپیکسلی استفاده کند. اما این پایان راه نیست!

گوشی شیائومی 15 اولترا توانست در دنیای گوشی های هوشمند سر و صدای زیادی به پا کند. Xiaomi با ساخت پرچم دار جدید مرزهای نوآوری و فناوری های پیشرفته را جابجا کرد. هدف اصلی سازنده چینی تعریف استانداردهای جدید برای گوشی های رده بالاست. ما در این مقاله قصد داریم Xiaomi 15 Ultra را از لحاظ امکانات، قیمت و مشخصات سخت افزاری مورد بررسی قرار دهیم پس تا انتهای مطلب با های فن تک همراه باشید.

  1. صفحه نمایش خیره کننده: گوشی Xiaomi 15 Ultra مجهز به صفحه نمایش 6.8 اینچی از نوع LTPO است. این نوع نمایشگرها می توانند رنگ های زنده و مشکی را واقعی تر و زنده نمایش بدهند. این صفحه نمایش از رزولوشن 4K پشتیبانی می کند. بنابراین، برای مصارفی مانند بازی یا تماشای فیلم های آنلاین بهترین گزینه است. این گوشی جدید نرخ تازه سازی 144 هرتز ارائه می دهد و با آن می توان به راحتی بین برنامه ها و بازی های سنگین پیمایش کرد. علاوه بر تمامی این موارد، کیفیت تصویر نمایشگر HDR10 است که طیف رنگی پویاتر و کنتراست بهتری دارد.

  1. دوربین: علاقه مندان به عکاسی با دوربین Xiaomi 15 Ultra سوپرایز می شوند. دوربین اصلی آن یک سنسور 200 مگاپیکسلی است که به قابلیت های مهمی مانند لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) و ابزارهای هوش مصنوعی پیشرفته مجهز شده است. این ویژگی به کاربران امکان می دهد حتی در شرایط نور کم عکس های با کیفیتی بگیرند. این دستگاه علاوه براین؛ یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی برای ثبت مناظر با ویو 360 درجه و یک لنز تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر برای عکس های نزدیک دارد. این گوشی می تواند با کیفیت 8K فیلمبرداری کند.

 

  1. ظرفیت حافظه: عملکرد و فضای ذخیره سازی جنبه های کلیدی هر گوشی هوشمند پرچم دار به حساب می آیند. گوشی جدید شیائومی در این زمینه هم از رقبا عقب نیست. این دستگاه دارای دو نوع رم 12 گیگابایتی و 16 گیگابایتی است که عملکرد چندوظیفه ای روان را به راحتی تضمین می کند. سازنده چینی این دستگاه را با سه نوع حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی را دارید که نیازهای مختلف کاربران را برآورده می کند. به علاوه، از حافظه قابل ارتقا از طریق کارت microSD پشتیبانی می‌کند و به شما انعطاف‌پذیری برای ذخیره عکس‌ها، فیلم‌ها و برنامه‌های بیشتر می‌دهد.

 

  1. ظرفیت بالای باتری: یک دستگاه قدرتمند به همان اندازه به ظرفیت باتری بالایی هم نیاز دارد . گوشی Xiaomi 15 Ultra به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز است. این میزان ظرفیت تضمین می‌کند که گوشی می‌تواند با یک بار شارژ کامل به راحتی حداقل تا یک روز یا حتی بیشتر دوام بیاورد. به لطف قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع با شارژ سیمی 120 واتی، شارژ دستگاه در عرض 45 دقیقه از صفر به 100 درصد می رسد. البته دستگاه قابلیت شارژ بی سیم 50 واتی و شارژ بی سیم معکوس هم دارد.

 

  1. امکانات مهم: گوشی های سری 15Xiaomi نه تنها از نظر عملکرد، بلکه در طراحی و کیفیت ساخت هم عالی است. بدنه گوشی از فلز درجه 1 و شیشه جلویی آن دارای گواهی استاندارد IP68 است. بنابراین در برابر نفوذ آب یا گرد و غبار مقاومت بالایی دارد. از نظر نقطه اتصال هم این دستگاه می تواند از اینترنت 5G، آخرین استاندارد بی سیم حال حاضر یعنی Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.2 پشتیبانی کند که از امنیت و سرعت اتصال بالایی برخوردار است. از ویژگی‌های امنیتی آن هم می توان به وجود حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و امکان احراز هویت با چهره را اشاره کرد.

 

  1. پردازنده قدرتمند: شیائومی از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 5 در گوشی های سری شیائومی 15 استفاده کرد که به عنوان یکی از قدرتمندترین پردازنده های موبایل حال حاضر شناخته می شود. این پردازنده می تواند پردازش های سنگین از بازی های گرافیک بالا گرفته تا ویرایش ویدئو را به راحتی انجام دهد. نتایج تست‌های بنچمارک نشان می‌دهند که این پردازنده به‌طور قابل‌توجهی بهتر از پیشینیان خود عمل می‌کند و عملکرد بالاتری دارد. پس کاربران می توانند از این دستگاه انتظار انجام برنامه های چندوظیفه‌ای یکپارچه، راه‌اندازی سریع برنامه‌ها و عملکرد کلی

 

  1. نرم افزار و رابط کاربری عالی: این گوشی از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید، یعنی اندروید 15 بهره می‌برد . اندروید 15 قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی دارد که می تواند تجربه کاربری را تا حد زیادی ارتقا می‌دهد. رابط کاربری اختصاصی شیائومی به نام MIUI در نسخه 16 بر روی این گوشی نصب خواهد شد. MIUI 16 ویژگی‌ها و تنظیمات بیشتری به اندروید 15 اضافه می کند که فقط مخصوص گوشی های شیائومی است. Xiaomi متعهد شده که بروز رسانی های مختلفی را به طور منظم در دسترس کاربران قرار دهد تا از دستگاه در برابر آسیب های امنیتی محافظت کند.

 

  1. تاریخ عرضه: طبق شایعه ها 15 Xiaomi به طور رسمی در فوریه 2025 رونمایی خواهد شد. پس از اعلام آن، به احتمال زیاد شیائومی ثبت سفارش آن را آغاز خواهد کرد و از مارس 2025 به بازار عرضه می شود. این جدول زمانی با زمانبندی های قبلی گوشی های پرچم دار شیائومی هم مطابقت دارد.

 

  1. قیمت: قیمت مدل پایه با 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه فضای ذخیره‌سازی از حدود 999 دلار شروع می‌شود و تا 1299 دلار هم ادامه پیدا می کند. این قیمت‌ها با گوشی‌های پرچم‌دار موجود در بازار همخوانی دارد.

در مجموع؛ شیائومی 15 در حال تبدیل شدن به یک رقیب قدرتمند در عرصه گوشی های پرچم دار است. با صفحه نمایش خیره کننده، دوربین بی نظیر، حافظه رم و حافظه ذخیره سازی بالا، باتری با دوام و امکانات درجه یکی که دارد به ما نوید ارائه یک تجربه کاربری استثنایی را می دهد. مجهز به یک پردازنده پیشرفته و یک سیستم عامل کاربرپسند است که برای پاسخگویی به نیازهای مختلف کاربران طراحی شده است.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

1 × چهار =