گوشی میان رده جدید سامسونگ گلکسی M35 5G رونمایی شد!

سامسونگ در بزریل از گوشی میان رده جدید گلکسی M35 5G رونمایی کرد.

سامسونگ گلکسی M35

آخرین رویداد آنپکدی که سامسونگ برگزار کرد مربوط به عرضه گوشی گلکسی F55 در هند می شود. این شرکت در اقدامی غیر منتظره به تازگی از یک گوشی جدید میان رده با نام گلکسی M35 5G رونمایی کرد. مهم ترین مشکل گوشی جدید قیمت بالای آن است که می تواند به عنوان یکی از معایب آن به حساب بیاید. در حال حاضر، گلکسی M35 5G تنها در برزیل و تنها از طریق وب سایت سامسونگ با قیمت ۲,۶۹۹ رئال برزیل یعنی حدود ۴۷۰ دلار آمریکا به فروش می‌رسد. علت اصلی قیمت بالای گلکسی M35 5G می تواند به نوسانات شدید قیمت و تورم بالای حاکم در برزیل مربوط باشد.
اگر از قیمت بالای آن بگذریم، گلکسی M35 5G به عنوان یک گوشی میان‌رده عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است. البته به غیر از پردازنده ! ویژگی های اصلی که در جدیدترین مدل میان رده

سامسونگ خودنمایی می کند عبارتند از:

1- صفحه نمایش فوق العاده از نوع AMOLED: اندازه صفحه نمایش 6.6 اینچ است و می تواند از وضوح تصویر FHD+ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی کند. حداکثر روشنایی تصویر به 1000 نیت می رسد.

2- ظرفیت باتری: این گوشی یک باتری بزرگ با ظرفیت 6000 میلی امپر ساعتی دارد که می تواند از فناوری شارژ سریع 25 واتی به راحتی استفاده کند.

3- دوربین: یک جزیره سه گانه دوربین در پنل پشتی گوشی وجود دارد که شامل: یک دوربین اصلی۵۰ مگاپیکسل ، یک دوربین ۸ مگاپیکسل فوق عریض و یک دوربین ۲ مگاپیکسل ماکرو می شود. دوربین سلفی جلوی آن به یک دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز است.

4- پردازنده: تنها ایراد بزرگی که می توان به گلکسی M35 5G گرفت، پردازنده آن است. سامسونگ در این مدل از یک پردازنده اگزینوس 1380 استفاده کرد.

5- ظرفیت حافظه: میان رده جدید سامسونگ با توجه به نوع پردازنده ای که دارد به یک حافظه رم 8 گیگابایتی و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است که می تواند با کارت میکرو SD تا حداکثر 1 ترابایت افزایش پیدا کند.

خبرهای خوبی برای طرفداران گوشی های میان رده هم وجود دارد! گلکسی M35 5G تمامی امکانات امنیتی Samsung Knox Vault را دارد و قرار است ۴ به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل اندروید و ۵ سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت کند. این گوشی جانشین گلکسی M34 سال گذشته می شود که به تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ مجهز بود. مدل جدید سامسونگ نسبت به مدل قبلی در چند مورد ارتقای جزئی داشته است از جمله:

• صفحه‌نمایش کمی بزرگ‌تر
• تراشه‌ی جدید
• قابلیت پشتیبانی از خروجی صدای استریو

گلکسی M35

امکانات سامسونگ گلکسی M35 5G

امنیت و صدا: حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش که جایگزین حسگر اثر انگشت جانبی مدل قبلی شده است. از نظر صدا هم بلندگوهای دوگانه جدیدی که به جای بلندگوی تکی مدل قبلی استفاده شد.
دوربین: دوربین سلفی 13 مگاپیکسل که نسبت به مدل قبلی کیفیت تصویر آن افزایش یافته است. دوربین اصلی پنل پشتی هم به قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) مجهز شد.

نرم‌افزار: سامسونگ گوشی جدید را به صورت پیش فرض تحت نرم افزار اندروید 14 و رابط کاربری One UI6.1 عرضه می کند.
اتصالات: این گوشی قابلیت استفاده همزمان از دو سیم‌کارت 5G را دارد. علاوه براین، می تواند از جدیدترین فناوری اینترنت بی سیم یعنی Wi-Fi6 پشتیبانی کند.

گلکسی M35 5G از یک سیستم خنک کننده پیشرفته مجهز است. ابعاد این گوشی 162.3 در 78.6 در 9.1 میلی‌متر است. وزن دستگاه هم به 222 گرم می رسد.
گلکسی 35 M از نظر ظاهری شباهت زیادی به گلکسی A35 دارد که اوایل سال جاری عرضه شد. تنها تفاوت آن به رنگبندی متفاوت و ظرفیت باتری آن بر می گردد. گلکسی M35 5G در رنگ‌بندی آبی تیره، آبی روشن و خاکستری عرضه می شود. باتری A35 ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد که نسبت به مدل جدید کوچکتر است.


چاپ