تصاویر رسمی و مشخصات دوربین Insta360 Go 3S فاش شد

دوربین عکاسی جدید Insta360 Go 3S به قابلیت ضبط 4K و Action Pod مجهز است.

دوربین insta 360 3S

طبق تصاویر و اطلاعات جدید فاش شده، دوربین Insta360 Go 3S با قابلیت ضبط ویدیو 4K و Action Pod به بازار عرضه خواهد شد. شرکت Insta360 به خاطر ساخت دوربین های عکاسی 360 درجه ی با کیفیت بالا در جهان شناخته شده است. این سازنده قرار است در تاریخ 13 ژوئن 2024 از مدل جدید دوربین عکاسی خود تحت عنوان Go 3S رونمایی کند. قبل از عرضه رسمی افشاگری با نام کاربری @Quadro_News تصاویر تازه ای از دوربین های اکشن سری بعدی این کمپانی منتشر کرد.

طبق تصاویر به نظر می رسد دوربین جدید Go 3S نسبت به مدل قبلی Go 3 با تغییراتی همراه است. مدل 2024 از لحاظ طراحی مانند نسل قبلی طراحی جمع و جوری دارد. مهم ترین تغییری که در این سری دیده می شود، قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K است. دوربین مدل Go 3 حداکثر وضوح تصویری که می توانست پشتیبانی کند 2.7K با نرخ 30 فریم بر ثانیه بود. این افزایش رزولوشن می تواند خبر خوبی برای کاربرانی باشند به وضوح تصویر بالاتر علاقه زیادی دارند.

طبق اطلاعات این افشاگر دوربین Go 3S هم با لوازم جانبی Action Pod سازگار خواهد بود. Action Pod به کاربر کمک می کند دوربین را محکم روی سطوح مختلف مانند دوچرخه، کلاه ایمنی، داشبورد خودرو و غیره بچسباند. این ویزگی برای انجام فیلمبرداری از فعالیت‌های ورزشی، سفر و موارد دیگر کاربرد زیادی دارد. علاوه براین؛ اکشن پاد تا حدی از دوربین در برابر ضربه و خط و خش هم محافظت می‌کند.
این دوربین به مدت کوتاهی در لیست محصولات فروشگاه آمازون با حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایت نمایش داده شد اما، بلافاصله حذف گردید. با توجه به ویژگی هایی که در Amazoon به آن اشاره شد، دوربین Go 3S شباهت زیادی به دوربین های Go3 دارد.

هنوز زمان عرضه جهانی Go 3S معلوم نیست. اما زمان عرضه آن در بازار چین 13 ژوئن اعلام شد. این احتمال وجود دارد نسخه جهانی دوربین با نسخه ای که در بازارهای داخلی عرضه می شود یک سری تفاوت هایی داشته باشد. اما در مجموع این ارتقای تدریجی برای سری دوربین‌های Insta360 Go قابل ستایش است. قابلیت فیلمبرداری 4K نسبت به مدل های موجود در بازار موضوعی نیست که بتوان به سازگی از کنار آن رد شد.


چاپ