رنگ های احتمالی آیفون 15 غیرپرو فاش شد!!

یکی از کارمندان فاکسکان سه رنگ احتمالی آیفون15 غیرپرو را فاش کرد.

فاکسکان

طبق گزارش فون ارنا؛ ShrimpApplePro یکی از کارشناسان مشهور وب سایت اپل اینسایدر در حساب توییتر خود رنگبندی جدیدی از سری آیفون15 غیر پرو منتشر کرد. طبق گفته او این رنگبندی شامل مشکی، سفید، سبز، زرد، صورتی و قرمز خواهد بود. این توییت برای صحت ادعای خود به یک پست شخصی در پیام رسان چینی Weibo استناد کرد که گفته می شود متعلق به یکی از کارکنان فاکسکان می باشد.

کارمند فاکسکان با انتشار پست خود در Weiboنوشت:"کارخانه ما برای جذابیت بیشتر نسخه معمولی آیفون15 به رنگ بندی های آن رنگ های سبز، زرد روشن و صورتی را اضافه کرده است. این نسخه مجهز به پورت USB-C و جزیره هوشمند می باشد." بنابراین، فاکسکان در مرحله تولید آیفون 15 با رنگبندی سبز، زرد و صورتی قرار دارد. علاوه براین، شاهد اضافه شدن دو ویژگی جدید پورت C و داینامیک ایسلند نیز در آیفون سری 2023 نیز خواهیم بود.

آیفون15 پایه رنگبندی

شرکتFoxconn یکی از بزرگترین سازندگان قراردادی است که مقادیر زیادی از گوشی های آیفون اپل را تولید می کند. در طول سال های اخیر کارکنان این کارخانه اطلاعات زیادی از محصولات آینده اپل فاش کردند. اطلاعات این افراد به واسطه کار در این کارخانه از منابع دیگر دقیق تر به نظر می رسد زیرا، آنها در طول روز مشغول مونتاژ این دستگاه ها هستند.
در ماه های گذشته شاهد انتشار گزارش های زیادی از رنگبندی های آیفون 15 و آیفون15 پرو بودیم. همه این گزارش ها در مورد وجود رنگ صورتی در نسخه آیفون15 و آیفون 15 پلاس اتفاق نظر داشتند. در گزارش جدید به مشخصات دیگری نظیر دوربین 48 مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض در نسخه پایه و پلاس نیز اشاره شد. علاوه براین هر دو دستگاه به نسخه پیشرفته 4 نانومتری که در واقع یک گره پردازش 5 نانومتری پیشرفته A16 محسوب می شود، مجهز خواهند بود. اپل از این تراشه در نسخه های پرو و پرومکس آیفون 14 استفاده کرده بود. البته، احتمال دارد اپل بخواهد از باتری های بزرگتر به صورت آنبرد استفاده کند.

نسخه آیفون15 پرو به شاسی های تیتانیومی، تراشه 3 نانومتری A17 ، باتری بزرگ و پورت USB-C مجهز خواهد بود. نسخه پرومکس به عنوان اولین گوشی آیفون از یک لنز پریسکوپ استفاده می کند. لنزهای تاشو پریسکوپ می توانند قدرت زوم اپتیکال گوشی را از 3 برابر به 5x-6x برساند.


چاپ