عرضه ایستگاه کاری جدید با شش نمایشگر و 25 کیلوگرم وزن!

شرکت Mediaworkstations به تازگی از یک ایستگاه کاری قابل حمل AMD EPYC جدید خود با نام a-X2P رونمایی کرد.

ایستگاه کاری

براساس گزارش وب سایت wccftech؛ ایستگاه کاری a-X2P AMD EPYC  به دو پردازنده از نوع جنوا، شش نمایشگر 4K و وزن 55 پوند (حدود25 کیلوگرم)مجهز است. این ایستگاه کاری از دو پردازنده Genoa 96-Core تغذیه می کند. البته این مدل در برابر مدل  AMD Project Quantumخیلی چیز عجیب و غریب نیست. اما، برای افرادی که در طول سفر هم باید کارهای محاسباتی سنگین انجام دهند، می تواند بسیار مفید باشد.

workstation 2

محصول جدید شرکت Mediaworkstations می تواند به شما دو پردازنده AMD EPYC Genoa 96 هسته ای، حداکثر 6 ترابایت رم DDR5 ، چهار اسلات PCIe 4.0 x16 برای پشتیبانی از دو پردازنده گرافیکی، یک اسلات از نوع PCIe Gen 4 M.2 NVME برای پشتیبانی از حافظه SSD و دو عدد پورت USB-A ارائه دهد.

workstation 3

علاوه بر همه این موارد، کامپیوتر قدرتمند a-X2P مجهز به 6 نمایشگر 24اینچی با قابلیت 4K است. اما، گاهی کاربر به همه آن ها نیاز ندارد در چنین مواردی می تواند نمایشگرهای بلااستفاده را تا کند. قیمت ایستگاه کاری جدید مشخص نیست ولی پردازنده های جنوا معمولا در بازار با قیمت 1200 دلار فروخته می شوند. بنابراین، با یک حساب سرانگشتی قیمت آن با توجه به پیکربندی باید هم قیمت با یک خودروی تسلا مدل S باشد.


چاپ