مینا مهرنوش به ریاست اتحادیه سراسری کسب و کار مجازی منصوب شد

هیئت نظارت بر سازمان های صنفی کشور مینامهرنوش را به عنوان رئیس جدید اتحادیه سراسری کسب وکارهای مجازی منصوب کرد.

کسب کار مجازی
تنها دو روز از استعفای آرمان صفایی نمی گذرد که هیئت نظارت ریاست جدید ر این اتحادیه را انتخاب می کند. مینا مهرنوش در کارنامه خود سابقه مدیریت اپراتور رایتل را دارد و هم اکنون نیز به عنوان مدیر عامل پلتفرم کسبینو مشغول فعالیت است. قرار است تا زمان برگزاری انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی مدیریت این اتحادیه را به عهده بگیرد.

اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در چند ماه اخیر با حواشی های زیادی مواجه شده است. اول آذر، تمامی اعضای هیئت مدیره با تصمیم هیئت عالی نظارت بر اتحادیه های صنفی از سمت خود عزل شدند. بعد از این اتفاق، تمامی اعضا هیئت مدیره جدید از سوی اتاق اصناف مشخص شد.
اتاق اصناف در نامه ای به هیئت عالی نظارت اعضای هیئت مدیره جدید را به ترتیب عباس اسماعیل‌زاده، حسین کلانتری، آرمان صفایی، محمد حسین پرمایون، علی بابایی چمشه احمدرضایی و مهدی خدادادی معرفی کرد و آرمان صفایی را به عنوان ریاست هیئت مدیره نتخاب نمود.


آرمان صفایی در تاریخ 18 دی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش ، خبر از استعفای قریب الوقوع خود داد. وی به علت استعفای خود به منظور جلوگیری از حواشی بیشتر اشاره نکرد.

در حال حاضر قرعه صندلی ریاست اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی به نام مینا مهرنوش درآمده است؛ هرچند عمر این ریاست کوتاه مدت است و تا زمان برگزاری انتخابات اتحادیه خواهد بود . انتخاباتی که تا امروز بارها به دلایل مختلف تعویق افتاده و هنوز هم تاریخ دقیق برگزاری آن مشخص نیست.


چاپ