آرمان صفایی مدیر اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی استعفا داد!

آرمان صفایی مدیر اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی استعفا داد!

آخرین بروز رسانی: 18 دی 1401توسط برچسب‌ها: ,

آرمان صفایی به عنوان رئیس اتحادیه سراسری کسب و کارهای فضای مجازی که آذرماه گذشته به این سمت منصوب شده بود، با انتشار یک پست اینستاگرامی از سمت خود استعفا داد.

اتحادیه کسب‌وکارهای فضای مجازی در یک سال اخیر حاشیه‌های زیادی را پشت سر گذاشته است. آخرین اتفاقی که در آن رخ داد همین عزل مدیرعامل این اتحادیه توسط اتاق اصناف و دبیرخانه هیئت عالی نظارت و انتصاب است. اما، حاشیه ها همچنان ادامه دارد.

آرمان صفایی با انتشار این خبر در یک پست اینستاگرامی خود گفت: ” از قبول رسمی ریاست اتحادیه استعفا دادم. چرایی‌هایش بماند. به قدر کافی اتحادیه در حاشیه بوده، نمی‌خواهم این موضوع هم حاشیه‌ی جدیدی ایجاد کند. این سمت را پذیرفته بودم و تلاش کردم تا کمک کنم اما اثرگذاری جدی مقدور نبود به هر حال.”

این اتفاق در حالی رخ داد که صفایی قرار بود تا برگزاری انتخابات هیئت مدیره جدید سرپرستی این اتحادیه را به عهده داشته باشد. به تعویق افتادن مکرر انتخابات اتحادیه از سال ۱۴۰۰ باعث ایجاد نارضایتی های زیادی در میان اعضای این اتحادیه شده بود. آخرین بار هیئت عالی نظارت با تفکیک اتحادیه موافقت کرد اما باز هم، برگزاری این انتخابات به زمان دیگری موکول شد.

صفایی در پست خود به زیاده‌خواهی‌ها و توقعات دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که افراد جدید بتوانند این توقعات و زیاده‌خواهی‌ها را کنترل کنند.

تفکیک اتحادیه و عزل هیئت مدیره با دخالت نهادهای دولتی مانند وزارت صمت و هیئت نظارت اتاق اصناف صورت گرفت. قبل از صفایی، فرشاد وکیل زاده ریاست این اتحادیه را به عهده داشت.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

دو + 13 =