پلتفرم ویدئویی توییتر مخصوص تلویزیون های هوشمند در راه است!

توییتر قصد دارد به زودی پلتفرم ویدئویی مخصوص تلویزیون های هوشمند را منتشر کند.

ایلان ماسک توییتر

طبق گزارش خبرگزاری رویترز؛ ایلان ماسک دیروز با انتشار توییتی اعلام کرد که توییتر به زودی اپلیکیشن ویدئویی مخصوص تلویزیون های هوشمند را عرضه می کند. این اقدام یکی از مجموعه طرح هایی می باشد که در استراتژی جدید این شرکت رسانه اجتماعی برای افزایش درآمد در نظر گرفته شده است.

این شرکت امیدوار است رشد محتواهای ویدئویی بتواند به بازگشت تبلیغ کنندگان و کاربران به این پلتفرم کمک کند. ماسک در پاسخ به یکی از توییت کاربران که نوشته بود این رسانه اجتماعی به یک برنامه ویدئویی نیاز دارد، نوشت: «این قابلیت در راه است».

مدیرعامل جدید لیندا یاکارینو و ماسک در یک سخنرانی مشترک در روز پنجشنبه برنامه‌های توییتر را با تمرکز بیشتر بر ویدئوهای سازنده و مشارکت تجاری برای احیای شرکت رسانه‌های اجتماعی ارائه کردند. هدف آن ها، چیزی فراتر از تبلیغات دیجیتالی اعلام شده است.

طبق استراتژی جدید، ویدئوها بیش از 10 درصد از زمان صرف شده کاربران در توییتر را تشکیل می دهد. اوایل ماه جاری، تاکر کارلسون مجری سابق فاکس نیوز یک برنامه جدید را در این پلتفرم به نام "تاکر در توییتر" راه اندازی کرد. یکی از منابع نزدیک به این شرکت که خواست نامش فاش نشود، گفت توییتر می خواهد تبلیغات خود را در کنار پخش ویدیوهای کارلسون و تولیدکنندگان محتوا دیگر به فروش برساند.


چاپ