بسته‌های اینترنت همراه کاربران تمدید نشد!!!

شرکت های مشترکین تلفن همراه در ایران، باز هم به وعده خود عمل نکردند!! آن ها قبلا اعلام کرده بودند که بسته های اینترنت کاربران را در زمان قطع اینترنت تمدید خواهند کرد.

اختلال اینترنت در شبکه های تلفن همراه ایران
طبق گزارش های فن تک، نزدیک به 20 روز از اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور مبنی بر تمدید بسته های اینترنت کاربران به علت قطعی و اختلال گسترده در شبکه می گذرد اما، هنوز بسته های اینترنتی تمدید نشده و اپراتورها هنوز هیچ ابلاغیه ای از سازمان دریافت نکرده اند.

رگولاتور در روز سه شنبه دوازدهم مهرماه اطلاعیه‌ای منتشر کرده و به صورت رسمی اعلام کرده بود «مدت استفاده از حجم باقیمانده بسته‌های اینترنتی کاربران در این محدوده ی زمانی، تمدید خواهد شد.» اما متاسفانه این وعده محقق نشد و سیتنا امروز سه شنبه (سوم آبان) از عدم ابلاغ این دستورالعمل به اپراتورهای تلفن همراه داخلی خبر داده است.

این در حالی اتفاق می افتد که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ادعا کرده بود که، در خصوص تمدید بسته‌های اینترنتی با اپراتورهای تلفن همراه هماهنگی لازم انجام شده است. شرکت ها موظفند زمان عادی شدن شرایط کشور و رفع محدودیت‌های دسترسی به اینترنت؛ حجم باقیمانده بسته‌های اینترنت کاربران را از زمان شروع قطعی اینترنت تمدید کنند.


چاپ