کدام دستگاه های اپل آپدیت ios 17 را دریافت می کنند؟

اپل متعهد به ارائه نسخه های پشتیبان برای گوشی های آیفون و سایر محصولات خود می باشد. اما به نظر می رسد آپدیت ios 17 همه محصولات را در بر نمی گیرد.

ios 17

براساس گزارش فون اریا؛ آپدیت جدید اپل با نام iOS 17 از گوشی های مدل iPhone X ، iPhone 8 و iPhone 8 Plus تولید ساخت سال 2017 را پشتیبانی نمی کند. از این لیست نام دستگاه های دیگر اپل مانند آیپد پرو نسخه اصلی ۱۲.۹ اینچی (نسل اول)، آیپد پرو ۹.۷ اینچی (نسل اول) و نسل پنجم آیپد وانیلی ساخت سال های 2015 تا 2017 نیز به چشم می خورد.

این خبر ابتدا از طریق وب سایت MacRumors منتشر شد. در این مقاله به نسخه جدید بروز رسانی نرم افزار ios پرداخته شد. کارشناسان معتقدند اپل قصد دارد نسخه iOS 17 و iPadOS 17 را به همراه هدست ترکیبی AR/VR در رویداد WWDC 2023 رونمایی کند. این رویداد قرار است در تاریخ بین 5 ژوئن تا 9 ژوئن برگزار شود. در حال حاضر اطلاعات کمی از مشخصات این نسخه نرم افزاری وجود دارد. بنابراین فعلا باید صبر کنیم.

گمانه زنی های وجود دارد که این شرکت کوپرتینویی نسخه جدید نرم افزاری را به منظور پیروی از قوانین اتحادیه اروپا ساخته است. آپدیت نرم افزاری iOS 17 برای اولین بار از فروشگاه های App شخص ثالث پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، احتمال دارد اپل بخواهد ویژگی چندوظیفه ای پیشرفته تری را برای اجرای راحت تر قابلیت 2 در 1 در آیپدهای پرو ارائه دهد.


چاپ