ویندوز11 به میکسر صوتی جدید مجهز می شود!

شرکت مایکروسافت مشغول آزمایش یک میکسر صوتی جدید در ویندوز 11 می باشد. این تغییرات یک میانبر به میانبرهای سریع ویندوز اضافه می کند.

میکسر صدا
در ویندوز مدیریت صدای چند دستگاه مختلف به صورت همزمان کار سختی است. سالهاست که مایکروسافت در تلاش است تجربه کاربری را در این بخش بهبود ببخشد. به عنوان مثال، خالق ویندوز در سال 2021 نحوه طبقه بندی دستگاه های بلوتوث را در ویندوز 10 ساده تر کرد. با این حال، تغییر صدای خروجی و کنترل میزان صدا به همین سادگی نیست. اگر پنل تظیمات سریع یا همان میانبرهای ویندوز11، قابلیت تغییر صدا را براساس برنامه های در حال اجرا امکان پذیر می کرد عالی بود!

تنظیمات صدا

خبر خوب این که مایکروسافت بلاخره موفق شد این مشکل کاربران را حل کند. این هفته غول نرم افزاری جهان پیش نمایشی از ویژگی جدید را منتشر کرد. تصویر یک میکسر صوتی باز طراحی شده را نشان می دهد. قابلیت جدید نه تنها به کاربر اجازه می دهد بین دستگاه های صوتی جابجا شود بلکه، می تواند صدای خروجی برنامه های مختلف را تنظیم کند. دو قابلیتی که در طراحی قبلی وجود نداشت. علاوه بر این موارد، Microsoft میانبر اختصاصی آن را نیز به پنل تنظیمات سریع اضافه کرده است. برای دسترسی به volume mixer ویندوز می توانید کلیدهای Ctrl وV را از صفحه کلید فشار دهید.

مایکروسافت درباره ی رابط کاربری بهینه سازی شده گفت: "با این تغییر جدید، می توانید صداهای خروجی برنامه های مورد علاقه خود را با کلیک های کمتر کنترل کنید. ولوم میکسر جدید ما را به یاد برنامه پرطرفدار کنترل صدای EarTrumpet می اندازد. البته، هنوز زمان انتشار عمومی این قابلیت مشخص نیست و مجبوریم منتظر اعلام بعدی شرکت بمانیم.


چاپ