قابلیت جدید برنامه هواشناسی گوگل: افزودن حالت تاریک

به تازگی در نسخه های اندرویدی برنامه هواشناسی گوشی های پیکسل7 گزینه حالت تاریک اضافه شده است.

گوگل1
بر اساس گزارش فون اریا؛ گوگل خیلی طول کشید تا بتواند برنامه هواشناسی مخصوص گوشی های اندروید را دوباره طراحی کند. یک ماه بعد گوشی های پرچم دار Pixel 7 و Pixel 7 Pro ساخت این شرکت، ویجت هایی را برای برنامه پیش بینی آب و هوا دریافت کردند.

در نسخه قبلی، کاربران به علت عدم دسترسی به "حالت تاریک" نگران آسیب دیدن قوه بینایی خود بودند. اگر شما جزئی از این جمعیت هستید پس دیگر لازم نیست نگران باشید. اپلیکیشن Weather تحت اندروید، در حال حاضر می تواند از "حالت دارک مود " پشتیبانی کند. البته ردیاب 9to5 Google معتقد است اضافه شدن این گزینه می توانید به طور کامل تصادفی باشد. اگر این خبر صحت داشته باشد، امیدواریم گوگل این باگ رو برطرف نکند.

منظور ما از "تصادفی" چیست؟ خب، اگر گوشی پیکسل شما آخرین نسخه بتا اندروید 13 را اجرا می کند و علامت وب اندروید آن به جدیدترین نسخه به روز شده باشد پس شما می توانید حالت تاریک برنامه هواشناسی را ببینید. وقتی برنامه به حالت اجرا در می آید، برای بارگیری به زمان کمی نیاز دارد و Webview از این زمان استفاده می کند تا قبل از نمایش محتوا حالت صفحه را در حالت تاریک تنظیم کند. از طرف دیگر، سیستم ناوبری بعد از این بروز رسانی به طور کامل بهم ریخته است که می تواند به دلیل همین باگ باشد.

google weather تغییرات

تغییرات دیگری که در این نسخه بروز رسانی شاهد آن بودیم شامل فیلد جستجو، تمام جزئیات مربوط به آب‌وهوای فعلی، بارندگی، باد، زمان طلوع و غروب خورشید، آب‌وهوای فردا و پیش‌بینی 10 روز آینده است. بنابراین نسخه جدید به طور کامل با نسخه قبلی فرق دارد و می تواند برای کاربران خیلی جالب به نظر برسد.


کارشناسان ردیاب گوگل این برنامه را در گوشی های سامسونگ نیز آزمایش کردند اما نتوانستند به این امکانات دسترسی داشته باشند. به احتمال قوی، این نسخه جدید فقط محدود به گوشی های پیکسلی می شوند که سیستم عامل بتا دارند. امیدواریم گوگل بتواند این قابلیت را برای همه ی گوشی های اندرویدی در آینده نزدیک منتشر کند. باید منتظر ماند و دید!


چاپ