رونمایی سامسونگ از جدیدترین لباسشویی مجهز به هوش مصنوعی

رونمایی سامسونگ از جدیدترین لباسشویی مجهز به هوش مصنوعی

آخرین بروز رسانی: 13 تیر 1403توسط برچسب‌ها: , ,

سامسونگ با معرفی جدیدترین و پیشرفته ترین لباسشویی مجهز به هوش مصنوعی انقلابی در محصولات خانگی هوشمند ایجاد کرد.

غول فناوری کره‌ای، بار دیگر با معرفی جدیدترین محصول خود در زمینه لوازم خانگی دوباره خبرساز شد. این بار، شاهد رونمایی از پیشرفته‌ترین ماشین لباسشویی این شرکت با نام Bespoke AI Combo هستیم که با کمک فناوری هوش مصنوعی، تجربه شستشوی لباس را به طور کلی متحول می‌کند.

امکانات لباسشویی هوشمند Bespoke AI Combo

این ماشین لباسشویی هوشمند به لطف فناوری هوش مصنوعی می تواند به طور خودکار نوع لباس، میزان کثیفی یا حتی جنس پارچه را تشخیص دهد و بر اساس آن، بهترین برنامه شستشو و خشک‌کن را انتخاب کند . بنابراین دیگر لازم نیست نگران انتخاب تنظیمات مختلف برای هر نوع لباس باشیم! Bespoke AI Combo همه چیز را به طور هوشمند انجام می‌دهد تا لباس‌ها تمیزتر و سالم‌تر از همیشه شسته شوند. لباسشویی جدید سه نوع برنامه شستشو دارد که عبارتند از:

• AI Customized Course : این قابلیت با در نظر گرفتن نوع، وزن و میزان کثیفی لباس، یک برنامه شستشو و خشک‌کن کاملاً سفارشی برای هر بار شستشو ارائه می‌دهد.
• :AI Bubbleاین فناوری هوشمند با تولید مقدار کف مناسب، لباس ها را با عملکرد بهتری شستشو می دهد.
• انتخاب خودکار مواد شوینده: با انتخاب این گزینه لباسشویی به صورت خودکار از مواد شوینده موجود در مخزن خود با توجه به نوع لباس و لکه‌ها استفاده می‌کند و از هدر رفتن مواد شوینده جلوگیری می‌کند.
• صفحه‌نمایش لمسی و دستیار صوتی: این ماشین لباسشویی مجهز به یک صفحه‌نمایش لمسی 4.3 اینچی است که به شما امکان می‌دهد به راحتی و از طریق تنظیمات مختلف دستگاه به برنامه‌های شستشو و خشک‌کن دسترسی داشته باشید. جالب تر از همه این که می توانید از طریق گوشی هوشمند خود با آن ارتباط برقرار کنید. سامسونگ در این لباسشویی قابلیت ارتباط با دستیار صوتی بیکسبی را گنجانده است. این ویژگی به افراد امکان می‌دهد با استفاده از دستورات صوتی، بسیاری از عملکردهای لباسشویی را کنترل کنند.

محصول خانگی جدید سامسونگ می تواند تا 25 کیلوگرم لباس را شستشو دهد. میزان ظرفیت خشکن آن هم به 15 کیلوگرم می رسد. Bespoke AI Combo با استفاده از اپلیکیشن SmartThings و حالت AI Energy، کمک می‌کند تا مصرف برق را تا حد زیادی کاهش دهید و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

سامسونگ قصد دارد این ماشین لباسشویی پیشرفته را با قیمت 2719 دلار و در چهار رنگبندی جذاب نقره‌ای، سفید، بژ و خاکستری روشن به بازار عرضه کند.

سامسونگ Bespoke AI Combo با ترکیب هوش مصنوعی، قابلیت‌های نوآورانه و طراحی شیک، بدون شک گامی بزرگ در جهت بهبود تجربه شستشو بر می دارد. اگر به دنبال بهترین و پیشرفته‌ترین ماشین لباسشویی موجود در بازار هستید، Bespoke AI Combo می تواند گزینه خوبی برای خرید باشد.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

پانزده − ده =