اولین قفل هوشمند درب فلییپس رونمایی شد!

اولین قفل هوشمند درب فلییپس رونمایی شد!

آخرین بروز رسانی: 26 خرداد 1403توسط برچسب‌ها: ,

شرکت فیلیپس(Philips) به تازگی از اولین قفل هوشمند درب خود با قابلیت کنترل از راه دور رونمایی کرد.

قفل هوشمند درب جدید را می توان از هر مکانی که باشید، کنترل کنید. فیلیپس نام این قفل پیشرفته را «قفل هوشمند فیلیپس با Wi-Fi داخلی» نامید زیرا؛ مجهز به یک تراشه داخلی Wi-Fi است. قفل هوشمند از طریق بی سیم به برنامه موبایل Philips Home Access متصل می شود. بنابراین دیگر نیازی به دستگاه اضافی نیست. این ویزگی راه اندازی دستگاه را سریع تر و ساده تر می کند.

سازنده آن به گونه ای این قفل درب را طراحی کرد که قابلیت نصب روی بیشتر درب های ورودی را داشته باشد. بنابراین، مشتریان نیازی به تعویض قفل درب قبلی ندارند یا نباید نگران قیمت کلیدهای جدید باشند! چون بخش بیرونی درب ورودی منزل بدون تغییر باقی می ماند. از مزایای قفل هوشمند درب فیلیپس می توان به سازگاری با دستورات صوتی، قابلیت باز شدن خودکار، تشخیص موقعیت درب و کنترل از راه دور با کمک برنامه موبایل اشاره کرد.

دستیار صوتی الکسا و گوگل می توانند با قفل هوشمند فیلیپس کار کنند، اما با دستیارهای دیگر مانند اپل هوم و استاندارد Matter سازگاری ندارد. اگر از این ویژگی چشم پوشی کنیم، قفل هوشمند می تواند یک جایگزین ایده آل برای قفل های قدیمی باشد. شرکت سازنده در حال حاضر این قفل ها را با تخفیف 90 دلاری به قیمت 130 دلار در دسترس خریداران قرار داد. خط تولید قفل هوشمند Philips Home Access که برای اولین بار در ابتدای سال ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد، با این محصول جدید به عنوان اولین قفل هوشمند فیلیپس با فناوری تشخیص کف دست، گسترش یافت.

تنوع قفل‌های هوشمند در بازار که می‌توانند به جای قفل‌های قدیمی نصب شوند، زیاد نیست. به همین علت تعداد محدودی از محصولات در این زمینه عرضه می شوند و کاربران حق انتخاب چندانی ندارند. اما قفل هوشمند Wi-Fi اگوست (August) می تواند در آینده به یک محصول محبوب و پرطرفدار تبدیل شود. قیمت این قفل ها بسیار گران‌تر از قفل هوشمند فیلیپس است، اما از لحاظ طراحی جمع و جورتر به نظر می رسد. سازندگان می توانند در ساخت آن از یک صفحه‌کلید لمسی (Keypad Touch) استفاده کنند تا کاربران علاوه بر اپلیکیشن موبایل، از طریق صفحه‌کلید فیزیکی و اسکنر اثر انگشت بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. بنابراین، اگر به دنبال یک قفل هوشمند مقرون‌به‌صرفه می گردید، محصول جدید فیلیپس از لحاظ قیمت می تواند برای شما مناسب تر باشد.

قفل هوشمند درب با قابلیت تشخیص کف دست

قفل هوشمند فیلیپس می تواند از طریق اسکن کف دست و الگوهای رگ های موجود در آن، کاربر را شناسایی کند. با این فناوری اعضای کل خانواده در هر سنی که باشند می توانند به راحتی درب خانه خود را باز کنند. این قابلیت امنیت منازل را افزایش می دهد زیرا، امکان هک یا نفوذ به آن وجود ندارد.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

2 + هشت =