کوچک ترین تلویزیون جهان!

کوچک ترین تلویزیون های جهان توسط شرکت TinyCircuits با نام های TinyCircuits’ TinyTV 2 و TinyTV Mini ساخته شده اند.

tv 1
طبق گزارش های فن تک و به نقل از گزارشات اخیر، شرکت TinyCircuits توانست با استفاده از بردهای کوچک مدولار یک تلویزیون کوچک در ابعاد 1.4″ x 1.9″ x 1″ اینچ بسازد.


TinyTV2 وTinyTV Mini در حال حاضر کوچک ترین تلویزیون های کاربردی جهان به شمار می آیند. این تلویزیون ها دارای کیت‌های از نوع DIY هستند که به شما امکان بارگذاری تصاویر ویدئویی را ارائه می دهد. TinyTV2با ابعاد 1.4 x 1.9 x 1 اینچ، به طور کامل مونتاژ شده و دارای دو دستگیره چرخان برای تنظیم صدا و کانال است. اندازه کوچک تر از این تلویزیون هم وجود دارد که به TinyTV Mini معروف می باشد.

 

تلویزیون TinyTV Mini در ابعاد 0.94 اینچ x 1 اینچ x 0.86 اینچ طراحی شده است، این تلویزیون می‌تواند با یک  بار شارژ تا 40 ساعت تصاویر ویدیویی را نمایش دهد و از طریق یک کنترل مادون قرمز هدایت شود. شما برای استفاده از آن، ابتدا باید ویدئوهای خود را با نرم افزار TinyTV Video Converter به ابعاد قابل پخش در این دستگاه درآورید. این ویدیوها سپس روی کارت‌های حافظه SD (8 گیگابایت) ذخیره می‌شوند و از طریق USB به USB C منتقل می‌شوند. شما می‌توانیداین تلویزیون را با قیمت 49 دلار از سایت Kickstarter خریداری کنید. وقتی کوچکترین تلویزیون جهان را تماشا کردید، نوبت به بازی در کوچکترین دستگاه پین ​​بال سه بعدی دنیا می رسد.


شرکت TinyCircuits حدود 11 سال پیش تاسیس شده است و در زمینه ساخت بردهای الکتریکی کوچک مدولار فعالیت می کند. سال ها پیش یکی از مشتریان این شرکت برای سرگرمی یک صفحه نمایش کوچک خریداری کرد و آن را در یک تلویزیون قرار داد. به این ترتیب جرقه ساخت اولین تلویزیون کوچک جهان زده شد.


چاپ