رونمایی از اولین نمایشگر بی سیم جهان در نمایشگاه CES2023

شرکت Displace در حاشیه برگزاری نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی CES2023 از اولین نمایشگر بی سیم جهان با باتری قابل تعویض رو نمایی کرد.

تلویزیون بی سیم با باتری قابل تعویض
این تلویزیون را می توانید در هر جای خانه آویزان کنید. شما حتی می توانید چند عدد از این نمایشگرها را کنار هم قرار دهید ویک صفحه نمایش 110 اینچی با قابلیت 16K بسازید. این تلویزیون 15 اینچی وزنی حدود 20 پوند دارد. این تلویزیون دارای صفحه نمایشی از جنس OLED، دوربین 4K ، قابلیت پشتیبانی از وای فای E‌۶ و ابعاد ۵۵ اینچی می باشد.

قابلیت بی سیم به دلیل وجود باتری قابل تعویض است. این تلویزیون چندین باتری قابل شارژ دارد که می توان آن ها را به صورت جداگانه خارج کرد. این نمایشگر حتی با خارج کردن باتری ها نیز طوری طراحی شده است که به فعالیت خود ادامه دهد. دوام هر کدام از این باتری ها به طور متوسط یک ماه است. میانگین زمان استفاده از باتری ها متوسط شش ساعت در روز می باشد.

تلویزیون بی سیم در نمایشگاه Ces2023
یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این تلویزیون بی سیم، کنترل صدا با کمک حرکات دست علاوه بر قابلیت لمسی می باشد. البته، نمایشگر از سیستم تشخیص چهره و بینایی رایانه ای برای تنظیم تلویزیون در اتاق نیز استفاده می کند. زمان عرضه و قیمت نهایی آن هنوز معلوم نیست اما، شرکت سازنده اعلام کرد تا اواخر سال 2023 تلویزیون های جدید را روانه بازار خواهد کرد.

باتری تلویزیون بی سیم
شرکت سازنده Displace یک استارت آپی است که در زمینه ساخت لوازم سرگرمی خانگی فعالیت می کند. هدف این شرکت از ساخت چنین تلویزیون هایی این است که هم نحوه لذت بردن مردم از سرگرمی های داخل خانه‌ها را تغییر ‌دهد و هم صنعت ساخت تلویزیون در جهان را بهبود ببخشد. برای رسیدن به این هدف، از فناوری‌های جدید سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و رابط‌های کاربری استفاده می کند. بالاجی کریشنان، موسس و مدیر عامل Displace گفت: "ما با این نمایشگرهای متعدد روی دیوارها خانه هایی می سازیم که امکانات ویژه ای را به مصرف کنندگان در هر کجای خانه که باشند، ارائه می دهند."


چاپ