ادوبی آینده متاورس را شکل خواهد داد و سهام آن را می خرد.

یکی از تحلیلگران وال استریت می گوید که غول فناوری ادوبی (ADOBE) برنده بزرگی از ساخت خارج از دنیای متاورس خواهد بود.

برنت تیل، تحلیلگر فناوری Jefferies، در یادداشت تحقیقاتی جدیدی گفت: ادوبی بهترین بازی نرم افزاری برای متاورس است و ابزارهای خلاقانه آن نسل بعدی اینترنت را فعال می کند. تیل رتبه خرید و هدف قیمتی 680 دلاری را در ادوبی تکرار کرد. سهام ادوبی در معاملات پیش از بازار روز پنجشنبه نسبتاً بدون تغییر باقی ماندند. در روز چهارشنبه با 7 درصد کاهش به 514.43 دلار رسید.
متاورس مسلماً برای اولین بار در سال 2021 وارد فرهنگ لغت عمومی شد، زیرا مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیس بوک، پتانسیل های دنیای دیجیتال را مطرح کرد (و نام شرکت هلدینگ خود را در حمایت از آن به Meta تغییر داد). مایکروسافت (شرکت سال 2021 یاهو فاینانس) نیز به طور فزاینده ای در مورد متاورس و نحوه عملکرد آن در حرکت رو به جلو صحبت می کند.

adobe2022

در ساده ترین شکل خود، متاورس یک دنیای آنلاین است که شامل واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و آواتارهای سه بعدی می شود. همانطور که این جهان شکل می گیرد، نحوه انجام کارها به طرز چشمگیری تغییر می کند.
The Street انتظار دارد تعداد زیادی از شرکت‌ها از متاورژی مانند بزرگ بازی Roblox و سازنده موسیقی Warner Music سود نقدی داشته باشند.
سیمون پاول، همکار تیل در جفریز، در یادداشت اخیر خود می‌گوید: «یک متاورس منفرد ممکن است بیش از یک دهه با ما فاصله داشته باشد، اما همانطور که تکامل می‌یابد این پتانسیل را دارد که تقریباً همه چیز در زندگی انسان را که هنوز مختل نشده است، مختل کند.
در مورد Adobe، سرمایه‌گذاران باید پتانسیل متاورس را با کندی رشد در پخش‌کننده نرم‌افزار متعادل کنند.
ادوبی چند هفته پیش یک فصل و چشم انداز ناامید کننده را منتشر کرد. این سهم 25 درصد نسبت به بالاترین سطح خود در 25 نوامبر(4آذر) کاهش یافته است که از نظر فنی آن را در بازار نزولی قرار می دهد.
تیل اذعان کرد: «پس از درآمدهای ناامیدکننده سه ماهه چهارم و راهنمایی های سال مالی 22، هضم تأثیر کووید ممکن است تا نیمه اول سال 2022 ادامه داشته باشد.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ