مانیتورمنحنی55 اینچی سامسونگ

سامسونگ Odyssey Ark یک مانیتور منحنی 4K ، 55 اینچی با نسبت تصویر 16:9 است.

مانیتور منحنی سامسونگ Odyssey Ark در نمایشگاه CES 2022 رونمایی شد. این مانیتور 55اینچی 4K بزرگترین مانیتور در نوع خود است که توسط این شرکت ارائه شده است و هم برای گیمرها و هم حرفه ای ها را هدف قرار می دهد. سامسونگ می‌گوید که این مانیتور با یک تجربه چند نمایشی، «غوطه‌ور شدن به سطح بعدی را می‌برد». در همین حال، غول فناوری کره جنوبی پروژکتور Freestyle را با قابلیت‌های سطح خودکار، فوکوس خودکار و کیستون خودکار نیز به نمایش گذاشته است. به گفته سامسونگ، پایه پروژکتور امکان چرخش تا 180 درجه را فراهم می کند و اندازه پروژکتور تا 100 اینچ را ارائه می کند.

manitore

مانیتور خمیده سامسونگ Odyssey Ark 4K دارای ابعاد 55 اینچی و نسبت تصویر 16:9 است. بر اساس گزارش The Verge، این مانیتور در نیمه دوم سال در ایالات متحده عرضه می شود. این می تواند دارای رنگ نقطه کوانتومی و نور پس زمینه LED Mini باشد. دارای پایه قابل تنظیم ارتفاع (HAS) با قابلیت چرخش و شیب می باشد. هم در جهت افقی و هم در جهت عمودی قابل استفاده است.
طبق گزارش ها، سامسونگ یک کنترلر شماره گیری بی سیم برای مدیریت روشنایی و رابط ارائه می دهد. جزئیات دیگر مانیتور هنوز مشخص نیست. تیم اسکوفیلد، یوتیوب، تصاویری از نمایشگر را در دسته توییتر خود منتشر کرده است.
سامسونگ همچنین یک پروژکتور قابل حمل Freestyle را به نمایش گذاشت که «به سمت نسل Z و نسل هزاره‌ها هدف قرار گرفته است». این یک پروژکتور، یک بلندگوی هوشمند و یک دستگاه نورپردازی محیطی است که همگی به صورت یکجا در می آیند. سامسونگ می گوید که این پروژکتور اولین صفحه نمایش قابل حمل آن است که بدون نیاز به سیم کشی اضافی، در صورت اتصال به سوکت نور استاندارد E262 کار می کند. برای پیش‌سفارش در ایالات متحده در دسترس است و به زودی در ماه‌های آینده در سایر بازارهای جهانی نیز برای خرید در دسترس خواهد بود.
تبلیغات توسط
سامسونگ می‌گوید که پایه Freestyle امکان چرخش تا 180 درجه را فراهم می‌کند و اساساً کاربران را قادر می‌سازد تا محتوا را روی میز، کف، دیوار یا سقف نمایش دهند. پروژکتور فری استایل سامسونگ با ویژگی‌های کیستون کامل خودکار و تراز خودکار ارائه می‌شود. این بدان معناست که به طور خودکار صفحه نمایش خود را با هر سطحی در هر زاویه ای تنظیم می کند تا خروجی تصویر مستقیم داشته باشد. شما همچنین یک عملکرد فوکوس خودکار دریافت می کنید و ادعا می شود که تصویر واضحی را تا اندازه 100 اینچ ارائه می کند.
پروژکتور فری استایل سامسونگ با یک رادیاتور غیرفعال دوگانه برای بیس عمیق و تابش صدای 360 درجه برای صدای با کیفیت ارائه می شود. همچنین با حالت محیطی و کلاهک لنز شفاف، جلوه‌های روشنایی خلق و خوی را ارائه می‌کند. سامسونگ می‌گوید که Freestyle موسیقی را برای جفت کردن جلوه‌های بصری تجزیه و تحلیل می‌کند و آن‌ها را بر روی دیوار پخش می‌کند. این دستگاه با وزن 830 گرم، خدمات استریم داخلی را نیز ارائه می دهد و ویژگی Mirroring آن هم با گوشی های اندروید و هم با آیفون سازگار است. همچنین از کنترل صدای دور برای احضار دستیاران صوتی پشتیبانی می کند.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ