رد مجیک 9S Pro به پردازنده اسنپدراگون8 نسل 3 مجهز می شود

رد مجیک 9S Pro به پردازنده اسنپدراگون8 نسل 3 مجهز می شود

آخرین بروز رسانی: 10 تیر 1403توسط برچسب‌ها: , ,

گوشی رد مجیک 9S Pro به پردازنده اسنپدراگون8 نسل 3 با فرکانس 3.4 گیگاهرتز مجهز می شود.

ردمی با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد که گوشی Red Magic 9S Pro را با پردازنده پیشرفته اسنپدراگون 8 نسل3 کوالکام روانه بازار خواهد کرد. این پردازنده می تواند عملکرد فوق العاده گوشی را با فرکانس کاری 3.4 گیگاهرتز تضمین کند.

اگر به خاطر داشته باشید نسخه بهینه اسنپدراگون 8 نسل 2 نسخه اورکلاک شده پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 بود که در سال 2022 بیشتر گوشی های پرچم دار اندرویدی به آن مجهز بودند. در حال حاضر، به جز سری گلکسی S23 سامسونگ (اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا) هیچ گوشی دیگری وجود ندارد که از نسخه اورکلاک شده Snapdragon 8 Gen 2 استفاده ‌کند. اگر چه سامسونگ در تیزرهای تبلیغاتی گلکسی اس 23 فقط به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 اکتفا کرد.

سری گلکسی اس 24 که اوایل امسال رونمایی شد مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 اورکلاک شده ای هستند که می تواند با فرکانس کاری 3.39 گیگاهرتز (3.4 گیگاهرتز) کار کند. پرچم داران دیگر مانند گوشی های وان پلاس12، iQOO 12 و فایند X8 اولترا و مدل های هم رده آنها به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 معمولی مجهزند که با فرکانس کاری 3.3 گیگاهرتز کار می کنند. اما بلاخره قرار است این انحصار شکسته شود. گوشی جدید رد مجیک 9 اس پرو به زودی تنها گوشی هوشمندی خواهد بود که بعد از سری اس 24 به پردازنده اورکلاک شده SD 8 G3 مجهز می شود.

پوستر تبلیغاتی که ردمی از گوشی تاشو جدید منتشر کرد از پردازنده فوق به عنوان نسخه پرچم دار اسنپدراگون 8 نسل 3 یاد می کند. این پردازنده علاوه بر سرعت بالا، عملکرد پردازنده گرافیکی را در فرکانس 1 گیگاهرتز هم ارائه خواهد کرد. ردمی در کنار این پردازنده از پیکربندی حافظه رم از نوع LPDDR5x و حافظه ذخیره سازی داخلی UFS 4.0 استفاده کرده است.

اطلاعات دیگری در مورد مشخصات سخت افزاری گوشی تاشو جدید رد مجیک منتشر نشده است. با این حال، به نظر می‌رسد که امکانات آن با امکانات گوشی Red Magic 9 Pro است که در نوامبر 2023 رونمایی شد، هیچ فرقی ندارد. سازنده چینی قصد دارد در رویداد آنپکد 3 جولای 2024 علاوه بر گوشی تاشو نسل جدید خود، از لپ تاپ گیمینگ رد مجیک هم رونمایی کند.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

5 × چهار =