رنگ بندی های احتمالی سری آیفون 16 فاش شد!

آخرین شایعات منتشر شده در مورد گوشی های سری آیفون16 به رنگبندی های احتمالی آنها مربوط می شود.

رنگ بندی آیفون 16

طبق اطلاعات جدیدی که به تازگی فاش شد، اپل قصد دارد مدل های آیفون16 و آیفون16 پلاس را با طیف رنگبندی های بیشتری روانه بازار کند تا بتواند از این طریق تمام سلیقه ها را پوشش بدهد. اما در مورد آیفون 16 پرو و آیفون16 پرومکس این شرکت طبق سنت همیشگی خود از رنگ بندی های کلاسیک استفاده خواهد کرد. ما در این مقاله قصد داریم یک نگاه کلی به آخرین اطلاعاتی که در خصوص رنگ های احتمالی آیفون 16 بپردازیم. پس با های فن تک تا انتهای مطلب همراه باشید.

رنگ‌های احتمالی آیفون 16 و آیفون 16 پلاس

مدل‌های استاندارد سری آیفون 16 به احتمال زیاد با ترکیبی از رنگ‌های کلاسیک و فانتزی ارائه می شوند که عبارتند از:

رنگ مشکی(Midnight)

رنگ بندی آیفون16 مشکی

به نظر می رسد اپل قصد دارد از رنگ مشکی Midnight دوباره در سری آیفون های جدید استفاده کند. این رنگ به عنوان یکی از طیف های رنگ مشکی شناخته می شود وبرای افرادی که عاشق رنگ های براق هستند گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. این رنگ حس لوکس بودن و ظرافت گوشی را به رخ بیننده می کشد.

رنگ سفید مهتابی(Starlight)

آیفون 16 رنگ سفید ستاره ای

رنگ استارلایت به همان رنگ سفید گفته می شود با این تفاوت که در آن، سایه های طلایی رنگ استفاده شده است. این رنگ برای افرادی مناسب است که عاشق رنگ های کلاسیک و در عین حال خاص هستند.

رنگ قرمز(RED PRODUCT)

رنگ آیفون 16 قرمز

براساس آخرین شایعاتی که منتشر شده، اپل تصمیم دارد رنگ قرمز را دوباره به رنگبندی های آیفون اضافه کند. این رنگ جذاب علاوه براین که می تواند نشان دهنده شخصیت جسور باشد، حس طراوت و تازگی را به بیننده القا می کند.

رنگ سبز روشن

رنگ آیفون16 سبز

رنگ سبز روشن جدید یکی دیگر از رنگ هایی است که به رنگبندی های احتمالی آیفون سری بعدی اضافه می شود. این رنگ ما را به یاد رنگ سبز نعنایی پرطرفدار سری آیفون 15می اندازد. این رنگ بیشتر برای کسانی مناسب است که به دنبال کمی تفاوت هستند اما از مد روز هم خوششان می آید.

رنگ زرد

رنگ آیفون16 زرد

به نظر می‌رسد اپل از رنگ زرد درخشان و شاد در رنگبندی جدید خود استفاده کرده است تا کمی آفتاب به این مجموعه بتاباند. این رنگ سرزنده برای علاقه مندان به انرژی مثبت گزینه ایده آلی است. این رنگ برای افراد شجاعی که علاقه مند به ماجراجویی هستند می تواند بهترین گزینه باشد.

رنگ بنفش ملایم(pastel lavender)

رنگ آیفون 16 بنفش

اپل می خواهد رنگ بنفش ملایم را دوباره به ترکیب رنگی آیفون برگرداند. این رنگ ملایم به درد افرادی می خورد که به دنبال رنگ های ملایم و در عین حال شیک هستند. رنگ بنفش اسطوخودوسی هم ملایم است و هم ظرافت خاصی را از خود به نمایش می گذارد.

رنگ صورتی

رنگ آیفون16 صورتی

نوبت به رنگ صورتی ملایم رسید! این رنگ لطیف و شیک برای افرادی که عاشق ظرافت و زیبایی هستند، گزینه ایده آلی است. صورتی ملایم، رنگی است که هم ظرافت دارد و در عین حال زننده نیست! یک رنگ خاصی که گوشی جلوه لوکسی می دهد.

رنگ‌های احتمالی آیفون 16 پرو و پرو مکس:

تحلیلگران صنعت گوشی معتقدند رنگ بندی مدل‌های پرو برخلاف مدل‌های استاندارد، کمی رسمی‌تر و خواهد بود. با توجه به آخرین گزارش هایی که در این زمینه منتشر شد، به نظر می‌رسد رنگ‌های تیتانیومی امسال از ترکیب رنگبندی کنار گذاشته می شود. بنابراین مدل‌های پرو با همان رنگ‌بندی استاندارد براق یا مات عرضه می شوند .

رنگ گرافیت

رنگ آیفون 16 پرو گرانیت

یکی از رنگ بندی های مدل های پرو، رنگ گرافیتی با مشکی فضایی است. این رنگ پرطرفدار بیشتر برای افرادی مناسب است که به دنبال ظاهری ساده و لوکس هستند. اپل در گوشی آیفون14 پرو از آن استفاده کرد. مدل آیفون 15 پرو هم به رنگی شبیه به آن اما تحت عنوان تیتانیوم سیاه» عرضه شد.

رنگ نقره ای

رنگ آیفون 16 پرو نقره

رنگ «نقره‌ای» قراراست دوباره به جمع رنگ‌ بندی های آیفون برگردد. رنگ نقره ای یک رنگ همه کاره است. یعنی با طراحی ساده و مدرنی که دارد به درد همه جا می خورد . مهم تر ای همه؛ هیچوقت از مد نمی افتد!

رنگ سفید

آیفون16 پرو سفید

رنگ سفید ظاهری لوکس و ساده دارد. این رنگ می تواند به ظاهر آیفون پرو درخشش و زیبایی خاصی ببخشد. اپل در مدل آیفون14 پرو از آن به عنوان رنگ «تیتانیوم سفید» استفاده کرد.

رنگ رز

در مورد رنگ رز (Rose) شایعه های ضد و نقیضی وجود دارد. این رنگ شاید همان رنگ جدیدی است که اپل می خواهد در گوشی های آیفون پرو از آن استفاده کند. رنگ رز به احتمال زیاد سایه های صورتی رنگ خواهد داشت. اما به علت این که هیچ رندری تا به حال از آن منتشر نشده است، نمی توان صد در صد این ادعا را بپذیریم.

شایعاتی در مورد رنگ رز وجود داره که ممکنه رنگ جدیدی باشه و تا به حال روی گوشی‌های پرو آیفون ندیده باشیم. رز معمولا به سایه‌ای از صورتی اشاره می‌کنه، اما باید منتظر بمونیم و ببینیم چون هنوز خیلی زودِ که بدونیم دقیقاً این رنگ رز چه شکلی خواهد بود. مجموعه رنگ‌بندی های احتمالی سری آیفون 16 به ما نشان می دهد که اپل قصد دارد امسال برای همه سلیقه‌ها گزینه‌ای برای عرضه داشته باشد.


چاپ