طرح نهایی گوشی تاشو آنر مجیک V Flip مشخص شد

طرح نهایی گوشی تاشو آنر مجیک V Flip مشخص شد

آخرین بروز رسانی: 20 خرداد 1403توسط برچسب‌ها: , ,

سازنده مشهور طرح جیمی چو را برای گوشی تاشو آنر مجیک V Flip به صورت رسمی تایید کرد.

آنر از طرح جدید گوشی لوکس مدل 2024 رونمایی کرد.

شرکت چینی Honor به صورت رسمی از همکاری خود با جیمی چو، طراح مشهور برای طراحی نسخه‌ی ویژه‌ای از گوشی تاشو Magic V Flip خبرداد . طبق این خبر، سازنده چینی قصد دارد یک گوشی لوکس با طراحی منحصر به فرد روانه بازار کند. بنابراین، به احتمال زیاد نظر افراد زیادی به آن جلب خواهد شد.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد طراحی این گوشی لوکس منتشر نشده است، اما به عقیده تحلیلگران طراحی گوشی نسل بعدی باید تلفیقی از سبک‌های مدرن و کلاسیک باشد. جیمی چو به خاطر طراحی‌های ظریف و لوکس خود در دنیای مد و فشن شهرت زیادی دارد. بدون شک این ذوق و سلیقه به طراحی این گوشی تاشو نیز منتقل خواهد شد. هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ی این گوشی و همچنین قیمت آن مشخص نشده است . با این حال، انتظار می‌رود Honor Magic V Flip Jimmy Choo Edition با قیمتی بالاتر از مدل‌های استاندارد به بازار عرضه شود.

شرکت Honor قرار است در رویداد ۱۳ خرداد که در چین برگزار می شود، از اولین گوشی تاشوی خود با طراحی صدفی (flip) به نام Honor Magic V Flip رونمایی کند. گوشی لوکس بعدی این کمپانی هم به عنوان یک نسخه ممتاز معرفی خواهد شد. تیزر تبلیغاتی گوشی پرچم دار را در رنگ بندی های جذاب با نمای ظاهری کریستالی نمایش می دهد.

مدل ممتاز سری تاشو Honor Magic V Flip به حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و ۱ ترابایتی مجهز است. این نسخه‌ی خاص برخلاف مدل پایه مجیک V Flipبه خاطر طراحی متمایزی که دارد به طور خاص مخصوص بانوان طراحی شده است. مدل استاندارد طبق گفته سازنده در سه پیکربندی ۱۲ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه، ۱۲ گیگابایت رم با ۵۱۲ گیگابایت حافظه و ۱۲ گیگابایت رم با ۱ ترابایت حافظه عرضه می شود. همانطور که انتظار می‌رود، قیمت نسخه‌ی ویژه‌ی این گوشی از مدل معمولی آن بیشتر خواهد بود.

شاید تا به حال نام طراح مشهور جیمی چو به گوش شما نخورده باشد. این برند یکی از برندهای لوکس بریتانیایی است که به خاطر کفش ها و اکسسوری‌های خود شهرت جهانی دارد. تخصص اصلی این برند روی کفش های زنانه است از کفش های پاشنه بلند گرفته تا صندل های شیک! همگی آنها با دقت وظرافت خاصی ساخته می شوند. علاوه بر کفش، این برند محصولات متنوعی از جمله کیف‌های دستی، کالاهای چرمی جمع و جور، عینک آفتابی و عطر را هم عرضه می کند که جایگاه آن را به عنوان نماد ظرافت و سبک در صنعت فشن استحکام بخشیده است.

دیدگاه خود را بنویسید

13 − نه =