انتشار فهرست قویترین گوشی‌های اندرویدی در بهار ۲۰۲۴ !

انتشار فهرست قویترین گوشی‌های اندرویدی در بهار ۲۰۲۴ !

آخرین بروز رسانی: 20 خرداد 1403توسط

از بین گوشی های اندرویدی مدل 2024 ، قویترین آن به پردازنده دایمنسیتی۹۳۰۰ پلاس شرکت مدیاتک مجهز است.

شرکت آنتوتو (AnTuTu) یک شرکت چینی است که در زمینه تولید نرم‌افزار و ارائه خدمات اینترنتی فعالیت می‌کند. این شرکت در گزارش جدید خود فهرستی از قویترین گوشی‌های اندرویدی رده بالا و میان‌رده موجود در بازار چین را منتشر کرد. قویترین گوشی پرچم دار اندرویدی مدل 2024 به پردازنده مدیاتک و قویترین گوشی میان رده آن به پردازنده کوالکام مجهز است.

قویترین گوشی‌‌های رده بالای اندرویدی

در فهرست قویترین گوشی‌های رده بالای اندرویدی سال ۲۰۲۴، گوشی‌هایی که به تراشه‌های مدیاتک مجهز هستند صدر نشین شده اند. گوشی ویوو مدل X100s با تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس، ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای داخلی توانست در تست آنتوتو امتیاز ۲,۱۰۵,۶۲۱ را کسب کند و در جایگاه اول قرار بگیرد. گوشی اوپو فایند X7 با تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ در این لیست جایگاه دوم را از آن خود کرد. گوشی ردمی مجیک ۹ پرو در جایگاه سوم قرار گرفت. این گوشی پرچم دار به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز است. گوشی ویوو X100‌ پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ رتبه چهارم را به خود اختصاص داد. در این تصویر قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی بازار چین را می توانید مشاهده کنید.

قویترین گوشی‌ میان‌رده اندرویدی

جایگاه قویترین گوشی میان رده اندرویدی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ است. گوشی وان پلاس Ace 3V با کمک این پردازنده و 12 گیگابایت رم توانست در تست AnTuTu با کسب امتیاز ۱,۴۳۷,۸۹۶ مقام اول را از آن خود کند. ریلمی GT Neo6 SE دومین گوشی بازار است که از این تراشه استفاده می کند.

رتبه سوم به گوشی ردمی K70E تعلق دارد. گوشی هوشمندی که با پردازنده مدیاتک دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا توانست امتیاز ۱,۳۷۴,۰۱۸ را کسب کند. در مجموع سهم تراشه‌های مدیاتک و کوالکام در این ارزیابی با هم برابر است. هر کدام از این سازندگان تراشه ۵ نماینده در این لیست دارند. اگرچه تست های بنچمارک‌ می‌توانند عملکرد گوشی‌ها را به خوبی نشان دهند، اما نمی‌توانند تجربه کاربری آنها را ضمانت کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

1 × چهار =