رویداد آنپکد بعدی آنر 12 ژوئن 2024 برگزار می شود!

رویداد آنپکد بعدی آنر 12 ژوئن 2024 برگزار می شود!

آخرین بروز رسانی: 13 تیر 1403توسط برچسب‌ها: , ,

سازنده چینی قصد دارد در رویداد بعدی آنپکد خود از گوشی تاشو آنر مجیک VS3، گوشی آنر مجیک V3، تبلت مجیک پد2 و لپ تاپ مجیک بوک ایر 14 اینچی رونمایی کند.

آنر به صورت رسمی تاریخ آنپکد بعدی خود را 12 ژوئن اعلام کرد. این رویداد قرار است تا 10 روز دیگر در چین برگزار شود. ما در این مقاله قصد داریم یک نگاه کلی به محصولات جدید Honor بیندازیم پس تا انتهای مطلب با های فن تک همراه باشید.

گوشی تاشو آنر مجیک V3

طراحی: آنر مجیک V3 یک نوع گوشی تاشو عمودی مشابه نسل قبلی است. طبق آخرین گزارش ها این دستگاه با ضخامت کمتر از 9 میلی‌متر باریک‌ترین گوشی تاشو جهان محسوب می شود.

صفحه نمایش: این دستگاه دو صفحه نمایش دارد: یک صفحه نمایش داخلی بزرگ تاشو و یک صفحه نمایش خارجی کوچکتر برای نمایش اعلان‌ها و اطلاعات دیگر.

پردازنده: مجیک V3 به احتمال زیاد مجهز به پردازنده پیشرفته اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام خواهد بود. سازنده چینی این پردازنده را با حافظه رم بالا و حافظه ذخیره‌سازی زیاد پیکربندی کرده است. علاوه براین؛ از دوربین‌های باکیفیت و باتری

قدرتمندی هم بهره می برد. سیستم عامل: این گوشی تحت سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری Magic UI 7.0 از Honor عرضه خواهد شد.
نقطه اتصال: دستگاه های پرچم دار تولید 2024 معمولا از اینترنت 5.5G و قابلیت ارتباط ماهواره ای پشتیبانی می کنند. بنابراین محصولات جدید آنر هم می تواند به این ویژگی ها مجهز باشد.
ظرفیت باتری: طبق گواهی C3 گوشی تاشو آنر مجیک نسل سوم یک باتری بزرگ با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت دارد. این باتری می تواند از فناوری شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی کند.

تبلت MagicPad 2

طبق پوستر تبلیغاتی جدیدی که در ویبو منتشر شده، شرکت Honor تایید کرد که MagicPad 2 به یک صفحه نمایش 12.3 اینچی مجهز خواهد بود. این تبلت، اولین تبلت با ویژگی محافظت از بینایی در صنعت به حساب می آید . این دستگاه از هوش مصنوعی برای تقلید عینک‌های کاهش فوکوس استفاده می‌کند تا خستگی چشم در هنگام استفاده طولانی‌مدت را کاهش دهد. از نظر طراحی، تصاویر منتشر شده به صورت غیر مستقیم به بدنه‌ باریک و صفحه‌نمایش مسطح با حاشیه‌های بسیار نازک اشاره دارد. تبلت MagicPad 2 به جای Honor MagicPad 13 معرفی می شود که آنر در جولای 2023 معرفی کرد.

لپ تاپ مجیک بوک ایر 14 اینچی

لپ تاپ مجیک بوک ایر 14 اینچی مدل 2024 برای افرادی است که به دنبال یک لپ تاپ محکم، شیک و با کارایی بالا هستند؛ بهترین گزینه است. شاسی فلزی براق لپ تاپ ما را به یاد لپ تاپ های مک بوک اپل می اندازد. لپ تاپ طراحی مینیمالیست و وزن سبکی دارد. به همین علت برای افرادی که همیشه در سفر هستند می تواند انتخاب مناسب باشد. MagicBook X14 Pro نسخه ایکس پرو آن مجهز به پردازنده نسل سیزدهم اینتل 5Core i سری H است . بنابراین می تواند برنامه های سنگین مانند بازی و گرافیکی را به راحتی اجرا کند. کارت گرافیکی Intel UHD Graphics Xe G4 48EU آنبرد است . یعنی کارت گرافیک آن روی پردازنده مرکزی نصب شده است. این ویژگی می تواند به عنوان یکی از معایب دستگاه تلقی شود. برای گیمرهای معمولی که به اجرای بازی‌ها با بالاترین کیفیت اهمیتی نمی دهند، این کارت گرافیک می‌تواند جوابگو باشد.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

11 − 6 =

اخبار مرتبط