رونمایی از اولین گوشی آنر مجیک V Flip در سال 2024!

رونمایی از اولین گوشی آنر مجیک V Flip در سال 2024!

آخرین بروز رسانی: 2 تیر 1403توسط برچسب‌ها: ,

شرکت آنر به تازگی از اولین گوشی تاشو طرح صدفی خود با عنوان”آنر مجیک V Flip” رونمایی کرد.

شرکت چینی Honor پس از جدایی از Huawei قصد دارد به جایگاه مهمی در بازار گوشی‌های هوشمند دست پیدا کند. این شرکت پس از مدتها تحقیق و توسعه سرانجام توانست از اولین گوشی تاشو صدفی خود را با نام Magic V Flip رونمایی کند. این گوشی می تواند به رقیبی جدی برای گوشی‌های تاشو محبوب سامسونگ، به خصوص سری Galaxy Z Flipتبدیل شود.

یکی از مهم ترین ویژگی های مهم این گوشی، نمایشگر خارجی بزرگ‌تر از حد معمول آن است. این صفحه نمایش حدود 4 اینچ طول دارد و از نوع LTPO OLED ساخته شده است. اما قابلیت‌های زیاد هوش مصنوعی (AI) آن است که Magic V Flip را از سایر گوشی‌های تاشو مشابه موجود در بازار متمایز می‌کند. هنوز جزئیات دقیقی در مورد امکانات هوش مصنوعی آن منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد Magic V Flip می تواند برای کاربران خود تجربه‌ کاملا جدیدی خلق کند. این ویژگی ها می تواند در سه دسته بندی مختلف ارائه شود که شامل:

• دستیار هوشمند بهبودیافته: دستیار مجهز به هوش مصنوعی که می‌تواند کارهای روزانه‌ی کاربران را به راحتی انجام دهد. کارهایی مانند کنترل برنامه‌ها، برقراری تماس، تنظیم هشدار و غیره.
• بهینه‌سازی دوربین با هوش مصنوعی: هوش مصنوعی می‌تواند به طور خودکار تنظیمات دوربین را بر اساس صحنه‌ی مورد عکاسی تنظیم کند و در نهایت عکس‌های باکیفیت‌تری را به تصویر بکشد.
• تجربه‌ی کاربری شخصی‌سازی‌شده: هوش مصنوعی می‌تواند با یادگیری عادات و رفتارهای کاربر، رابط کاربری گوشی را شخصی‌سازی کند. به علاوه؛ دسترسی به برنامه‌ها و ویژگی‌های پرکاربرد را برای کاربر راحت تر کند. این‌ها تنها مواردی از قابلیت‌های هوش مصنوعی احتمالی Magic V Flip خواهد بود. اما برای اطمینان باید منتظر اعلام رسمی شرکت سازنده باشیم.

مشخصات احتمالی آنر مجیک V Flip:

گوشی تاشو جدید آنر مجیک V Flip خبرهای خوبی برای طرفداران گوشی‌های تاشودر بخش سخت‌افزاری دارد.

• حافظه رم و فضای ذخیره سازی: بسته به مدل انتخابی، این گوشی با حافظه رم 12 یا 16 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت یا 1 ترابایت عرضه می‌شود. بنابراین کاربران دیگر لازم نیست نگران کمبود فضا یا کندی عملکرد گوشی باشند.

• دوربین: آنر مجیک صدفی در بخش دوربین هم بسیار خوب عمل کرد. این گوشی مجهز به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور Sony IMX906 و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی است. به علاوه یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی با سنسور Sony IMX816 وجود دارد که برای علاقه مندان به عکاسی سلفی گزینه بسیار مناسبی است.”

• نرم‌افزار و باتری: همانطور که انتظار داشتیم، این گوشی با رابط کاربری MagicOS 8.0 مبتنی بر اندروید 14 اجرا می‌شود. بمیزان ظرفیت باتری آن4800 میلی‌آمپر ساعت است و می تواند از فناوری شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی ‌کند.

زمان عرضه و قیمت

در حال حاضر، Honor Magic V Flip فقط در بازار داخلی چین عرضه می‌شود. این گوشی سه رنگ بندی جذاب مشکی (Iris Black)، صورتی (Champagne Pink) ، سفید (Camellia White) و مدل ویژه‌ی جیمی چو دارد. قیمت‌گذاری این گوشی هم بسیار رقابتی است. ارزان‌ترین نسخه آن مجهز به حافظه 12/256 گیگابایت با قیمت 4999 یوان چین (معادل حدود 690 دلار آمریکا یا 640 یورو) به فروش می‌رسد. گران‌ترین مدل با حافظه (16/1 ترابایت) قیمتی معادل 5999 یوان چین (حدود 825 دلار آمریکا یا 765 یورو) دارد. با این شیوه قیمت‌گذاری، اولین گوشی تاشو صدفی Honor می تواند به رقیب جدی گوشی های تاشو سامسونگ گلکسی Z Flip تبدیل شود.

دیدگاه خود را بنویسید

12 + 8 =

اخبار مرتبط