اوپو از سری Reno 12 رونمایی کرد

اوپو از سری Reno 12 رونمایی کرد

آخرین بروز رسانی: 26 خرداد 1403توسط برچسب‌ها: ,

اوپو قصد دارد گوشی های سری Reno 12 را تا چند ماه آینده در بازارهای جهانی عرضه کند.

سازنده چینی به تازگی از سری جدید گوشی های هوشمند خود با نام Reno 12 رونمایی کرد. گوشی سری رنو 12 قرار است به زودی در دو مدل Reno 12 و Reno 12 Pro در بازارهای جهانی به زودی عرضه شود. تحلیلگران بازار موبایل معتقدند این سری به احتمال زیاد مجهز به جدیدترین پردازنده کوالکام، صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی بالا و دوربین های قدرتمند خواهد بود.

هنوز تاریخ دقیق عرضه این گوشی‌ها معلوم نیست، اما گفته می‌شود که عرضه نهایی آن تا چند ماه‌های آینده انجام می شود. ماه گذشته سازنده چینی از گوشی های رنو ۱۲ و ۱۲ پرو با پردازنده های دایمنسیتی 8250 و دایمنسیتی 9200پلاس شرکت مدیاتک در بازار داخلی چین رونمایی کرد. حالا به نظر می رسد اوپو قصد دارد عرضه جهانی سری بعدی گوشی های خود را تا اوخر این ماه آغاز کند. به موازات آن، امروز اولین تیزر تبلیغاتی سری Reno 12 که مخصوص بازارهای جهانی است در وب سایت رسمی شرکت منتشر شد. این تصاویر به ما کمک می کند تا یک دید کلی نسبت به سری دوازدهم گوشی های رنو داشته باشیم.

فروشگاه های اروپایی و جهانی اوپو، کمپین تبلیغاتی سری Reno 12 را آغاز کرده‌است. آن‌ها در پلتفرم رسمی خود، مسابقه‌ای برای انتخاب سفیر تبلیغاتی این سری راه اندازی کردند.  علاقه مندان به شرکت در این مسابقه تا ۳۰ ژوئن (۱۰ تیر) برای ثبت نام مهلت  دارند.  بنابراین تاریخ احتمالی عرضه‌ی جهانی سری Reno 12 در این تاریخ یا کمی بعد از آن خواهد بود.

گوشی‌های اوپو Reno 11 و Reno 11 پرو اوایل امسال معرفی شدند. هر دو مدل صفحه‌نمایش خمیده ای دارند. این نوع طراحی ظاهری شیک و امروزی به گوشی  می دهد .قاب پشتی هر دو گوشی یک ماژول دوربین عمودی دارد که از سه دوربین و یک فلش LED تشکیل می شود.

اگرچه نمای ظاهری سری Reno 12 هنوز مشخص نیست، اما ماژول دوربین پشتی آن نسبت به نسل‌های قبلی تا حدودی برجسته به نظر می‌رسد. در واقع، مازول دوربین آن شباهت زیادی به ماژول دوربین سری Reno 6 دارد که در جولای ۲۰۲۱ معرفی شد.

طبق تصاویر جدید مدل پرو به اسپیکرهای دوگانه و یک فرستنده مادون قرمز (IR Blaster) مجهز است. اوپو قصد دارد قابلیت‌های هوش مصنوعی مانند پرتره‌ی هوش مصنوعی (AI Portrait) و تقویت لینک هوش مصنوعی (AI LinkBoost) را در دسترس کاربران سری Reno 12 قرار دهد.

دیدگاه خود را بنویسید

چهار × 2 =