تیزر تبلیغاتی جدید اپل از ویژگی جدید اپل واچ!!

تیزر تبلیغاتی جدید اپل از ویژگی جدید اپل واچ!!

آخرین بروز رسانی: 26 خرداد 1403توسط برچسب‌ها: , , , ,

اپل با انتشار یک تیزر تبلیغاتی جدید از قابلیت اپل واچ در عکسبرداری با آیفون15 پرو پرده برداشت.

اپل به تازگی یک تیزر تبلیغاتی جدید در مورد قابلیت جذاب اپل واچ در عکاسی منتشر کرد. این ویژگی مربوط به ضربه دوگانه انگشت ها می شود. به عبارت ساده تر؛ کاربر می تواند با دو بار ضربه زدن انگشتان خود کارهای مختلفی مانند پاسخ به تماس، کنترل موسیقی و فعال کردن برنامه Siri را به راحتی انجام دهد. در این ویدئوی کوتاه یک گوشی آیفون15 پرو و یک ماهی غول پیکر وجود دارد که در پس زمینه تصویر شنا می کند.

این تبلیغ با تصویری از یک فرد شروع می‌شود که مشغول دویدن در کنار اقیانوس است. او از ساعت اپل واچ خود برای ردیابی ضربان قلب، شمارش مسافت و اندازه گیری سرعت خود استفاده می‌کند. در قسمت بعدی، او برای پاسخ به یک تماس دو بار به نمایشگر ساعت ضربه می‌زند. با قابلیت جدید می توان کارهای زیادی از قبیل کنترل پخش موسیقی، خاموش کردن زنگ هشدار و گرفتن عکس سلفی انجام داد. فقط کافی است کاربر دو انگشت خود را دو بار بهم ضربه بزند.

این تیزر با ماهی غول‌پیکری که در پس‌زمینه شنا می‌کند به پایان می‌رسد. این ویدئو بیشتر بر روی قدرت و انعطاف‌پذیری اپل واچ تمرکز دارد که می‌تواند با فعالیت‌های مختلف سازگار شود. تبلیغ جدید اپل به عنوان بخشی از کمپین تبلیغاتی بازاریابی این محصول ساخته شده است. اپل واچ در حال حاضر به عنوان یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند جهان شناخته می شود. این ساعت از طراحی شیک و ویژگی‌های متنوع برخوردار است. مهم تر از همه این موارد، می تواند با گوشی های آیفون مختلف کار کند.

ضربه دو انگشتی یا «حرکات ضربه دوگانه» قابلیتی بود که اپل اولین بار در نسخه بروز رسانی watchOS 10.1 معرفی کرد. این ویژگی بعد از گذشت یک مدت کوتاه در دسترس کاربران اپل واچ 9 و اپل واچ اولترا 2 قرار گرفت. وقتی کاربر در این حالت دو بار انگشت اشاره را به انگشت شست می زند سنسور داخلی S9 این حرکت را تشخیص می دهد و به طور خودکار بر روی بیشتر برنامه ها یا اعلان های دستگاه اعمال می کند.

ضربه دو انگشتی در مجموع دو کاربرد مختلف دارد:

• پخش رسانه: با دو بار ضربه دو انگشتی، می‌توانید بین «پخش» و «توقف» موسیقی سوییچ کنید یا یک آهنگ را رد کنید.
• Smart Stack : با دو بار ضربه می‌توانید بین ویجت‌های مختلف در Stack جابه‌جا شوید یا ویجیتی را که در حال حاضر در بالای استک قرار دارد را انتخاب کنید.

برای تنظیم عملکردهای مورد نظر خود برای این دو مورد، باید ابتدا برنامه‌ی Watch را روی گوشی آیفون خود باز کنید و روی Gestures (حرکات) ضربه بزنید. یکی دیگر از امکانات ضربه دوگانه، استفاده از آن در Camera Remote برنامه‌ی Cameraاست. با کمک این برنامه از طریق اپل واچ می توانید از گوشی آیفون خود عکس سلفی بگیرید. این موضوع، همان هدفی بود که اپل در تیزر تبلیغاتی 30 ثانیه ای خود به دنبال آن بود.

همان طور که در ویدئو می بینید این مرد می خواهد یک عکس از خودش و ماهی که به دام انداخته بگیرد. اما گوشی آیفون او با فاصله روی میز مقابل قرار گرفته است. اما سوال اصلی اینجاست: با توجه به فاصله‌ی او از گوشی و درگیری که بر سر نگه داشتن ماهی دارد، این ماهیگیر چطور می‌تواند عکس بگیرد؟ خیلی ساده! به اپل واچی که روی مچ دست خود بسته است با دقت نگاه کنید. او توانست با حرکات ضربه دو انگشتی پشت هم، عکس‌های مورد نظر را از آیفون ۱۵ پروی خود بگیرد. در انتهای تبلیغ، نوشته‌ای روی صفحه ظاهر می‌شود: «با یک ضربه عکس بگیرید، آیفون + اپل واچ». این تبلیغ قرار است اواخر همین هفته همزمان با فینال جام استنلی بین تیم های پلنگ‌های فلوریدا و تیم ادمونتون اویلرز در پلتفرم های استریم پخش شود.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

دو + 9 =