مشخصات کلی ساعت هوشمند هواوی FIT 3

مشخصات کلی ساعت هوشمند هواوی FIT 3

آخرین بروز رسانی: 20 خرداد 1403توسط برچسب‌ها: , ,

ساعت هوشمند هواوی Fit 3 که به تازگی رونمایی شد، مرزهای بین ساعت هوشمندو دستبند هوشمند را جابجا می کند.

ساعت هوشمند هواوی مدل 2024 این بار بیشتر شبیه به یک ساعت مچی سبک طراحی شد تا یک دستبند هوشمند سایز بزرگ. هواوی واچ فیت 3 با طراحی ظریف، وزن سبک، صفحه نمایش AMOLED بزرگ و باتری با دوامی که دارد برای استفاده روزمره گزینه مناسبی خواهد بود. ساعت جدید می تواند علائم حیاتی بدن را کنترل کند و هم از ویژگی های تناسب اندام پشتیبانی کند. به عنوان نمونه ساعت هواوی فعالیت های روزانه مانند تعداد گام های برداشته شده و کالری سوزانده شده را کنترل می کند و هم تعداد ضربان قلب را زیر نظر دارد.

مشخصات کلی ساعت هوشمند هواوی FIT 3

• طراحی باریک و سبک: وزن این ساعت فقط و فقط 21 گرم است. بنابراین خیلی سبک و راحت است و برای استفاده طولانی مدت در تمام طول روز می تواند بهترین گزینه باشد. اگر نسل قبلی آن یعنی هواوی فیت ۲ رو دیده باشید، متوجه تفاوت زیاد این دو مدل خواهید شد. فیت ۲ نمایشگر ظریف و کوچکتری دارد که بیشتر برای کاربران خانم مناسب است. در حالی که فیت ۳ بیشتر از یک دستبند هوشمند معمولی به نظر می رسد. بند این ساعت از جنس نایلون ساخته شده و حالت کشسانی دارد که باعث میشه فیت ۳ روی مچ دست طوری قرار بگیرد که برای پوست قابل تنفس باشد. اگه بند را از ساعت جدا کنید، خود بدنه‌ی ساعت فقط ۲۶ گرم وزن دارد. نکته‌ی جالب اینجاست که هواوی واچ با وجود این که وزن یک دستبند هوشمند دارد اما، به تمام قابلیت‌های یک ساعت هوشمند مجهز است.

• نمایشگر بزرگ از نوع AMOLED: نمایشگر 1.82 اینچی از نوعAMOLED این ساعت، تصاویری بسیار واضح و روشن را به نمایش می‌گذارد که کاربر می تواند حتی در نور مستقیم خورشید هم به راحتی صفحه آن را مشاهده کند. قاب روی صفحه لبه‌های کاملا یکدستی ندارد. لبه‌های بالا و پایین نسبت به دو طرف دیگه پهن‌تر هستند. قاب پشتی ساعت یک صفحه‌ی کامل یکدست بدون هیچ بریدگی‌ است. پین‌های شارژ مغناطیسی در یک طرف ساعت قرار گرفته اند. خوبی این صفحه نمایش اینجاست که در صورت کثیفی به راحتی پاک می شود و هیچ اثری باقی نمی گذارد.

• بند ساعت: این بار هواوی برای این ساعت هوشمند از ۶ مدل بند استفاده کرده که ۴ تای آنها از جنس لاستیکی فلورو الاستومر (Fluoroelastomer Strap)، یک بند چرمی سفید و یک بند نایلونی خاکستری است. سازنده در این ساعت هوشمند بیشتر بر روی حرکات ورزشی تمرکز دارد. اما با عوض کردن بند می‌تونید آن را به یک وسیله‌ی شیک و مد روز تبدیل کنید. در کل، طراحی ساعت زیبا و مربعی‌شکل باعث شده خیلی خوش‌دست به نظر برسد .

 

• عمر باتری طولانی: باتری این دستگاه با یک بار شارژ کامل، تا 10 روز دوام می آورد. بنابراین کاربر دیگر استرس تمام شدن شارژ، را ندارد.

• ویژگی‌های تناسب اندام و سلامتی: این ساعت امکانات مختلفی از ویژگی‌های تناسب اندام و سلامتی را ارائه می‌دهد. از ردیابی گام‌ها، کالری سوزانده شده گرفته تا ضربان قلب، خواب و سنجش اکسیژن خون!

• قابلیت‌های ورزشی: این ساعت از حدود 100 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند.

• قابلیت‌های هوشمند: این ساعت دارای قابلیت‌های هوشمند متعددی مانند نمایش اعلان‌های تماس و پیام، پخش موسیقی، کنترل از راه دور دوربین گوشی و یافتن گوشی گمشده است.

ساعت جدید علاوه بر این، یک GPS داخلی دارد که یکی از مزیت های آن به حساب می آید. میزان دقت موقعیت‌یابیFIT 3 فوق‌العاده بالاست و هیچی از یک ساعت‌ ورزشی پرچم دار کم ندارد. شما فقط با با پوشیدن این ساعت می توانید، به طور جداگانه از امکاناتی مثل اندازه‌گیری مسافت و ردیابی حرکت استفاده کنید.

برای اینکه همیشه رو فرم باشید، باید رژیم غذایی خود را همیشه کنترل کنید. این ساعت قابلیتی دارد که به کاربر کمک می کند تا همه چیزهایی رو که می خورد یا مقدار کالری هایی که از آنها دریافت می کند را به راحتی ثبت کند. جالب تر از همه، شما می توانید در بخش جستجو، انواع غذاهایی که با تخم‌مرغ درست می شوند را پیدا کنید یا حتی به روش‌های پخت محلی مختلف دسترسی داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که میزان غذای مصرفی خود را در برنامه ثبت کنید.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

پنج × دو =