استقبال توسعه دهندگان اپل از هدست ویژن پرو!

به نظر می رسد گزارش هایی که در مورد عدم استقبال توسعه دهندگان از هدست اپل ویژن پرو منتشر شده بود، فقط یک شایعه بود!

هدست اپل ویژن پرو

طبق گزارش گروه فناوری اطلاعات های فن تک و به نقل از دیجیتال ترندز؛ یکی از مدیران ارشد اپل اعلام کرد:" استقبال بی نظیر توسعه دهندگان از هدست ویژن پرو بیش ار حد انتظار ما بود."

هفته های گذشته در فضای مجازی خبرهایی منتشر شد مبنی بر این که توسعه دهندگان از کارگاه هایی که اپل برای آموزش نحوه کار با هدست جدید برگزار کرده است، استقبال زیادی نکردند. اما حالا به گفته یکی از مدیران ارشد شرکت کوپرتینویی، استقبال از کیت توسعه هدست جدید بیش از حد تصور آنها بود. «استیو سینکلر»، مدیر ارشد بخش مارکتینگ اپل در مصاحبه اخیر خود گفت:«برخلاف شایعات، تعداد دانلود کیت های توسعه SDK ویژن پرو از پیش بینی های شرکت فراتر رفت.». با این اوصاف به نظر می رسد ویژن پرو در میان توسعه دهندگان از محبوبیت زیادی برخوردار است و با مشکل خاصی در عرضه مواجه نیست!

اپل ویژن پرو 3

شایعات پیرامون هدست اپل ویژن پرو

اولین بار خبرگزاری بلومبرگ با انتشار گزارشی ادعا کرده بود که توسعه دهندگان کمی در کارگاه های توسعه اپلیکیشن هدست ویژن پرو شرکت کرده اند. رسانه های دیگر هم مدعی بودند تعداد صندلی های این کارگاه به طور کامل پر نشد. اپل هم تا قبل از این، هیچ واکنشی نسبت به این ادعا نشان نداد. فقط «سوزان پرسکات»، معاون بخش ارتباط با توسعه دهندگان اعلام کرد:" سازندگان برنامه های تحت iOS از کارگاه هایی که برای آنها برگزار شده بود، رضایت زیادی داشتند." البته پرسکات قبل از این گفته بود یکی از دلایل عدم استقبال توسعه دهندگان از کارگاه ها، برگزاری کلاس ها در شهر کوپرتینو بوده است. سازندگان اپلیکیشن ها مجبور هستند برای شرکت در کلاس ها، هزینه زیادی را برای سفر به سواحل غربی ایالات متحده بپردازند. به همین علت، شرکت در این کلاس ها برای همه افراد امکانپذیر نبود.

شرکت سازنده هدست، از اواخر ژوئن امسال برنامه شبیه ساز visionOS را در دسترس تمامی توسعه دهندگان قرار داد. محیط شبیه ساززی شده هدست به توسعه دهندگان امکان می دهد برنامه های خود را در محیط هدست پرو بسازند و آزمایش کنند. طبق برنامه ریزی های به عمل آمده این هدست ها تا اوایل سال 2024 آماده عرضه در بازار ایالات متحده می شود. سپس در نمایندگی های فروش سراسر جهان عرضه خواهد شد.


چاپ