برتری اپل واچ X نسبت به اپل واچ9، اپل واچ اولترا و پیکسل واچ2

ساعت های پیکسل واچ گوگل یک عیب بزرگ دارند، فقط در حد یک روز کار می کنند و بعد خاموش می شوند.

اپل واچ X جلوه ظاهری

طبق گزارش گروه فناوری اطلاعات های فن تک و به نقل از فون ارنا؛ ساعت های پیکسل واچ به امکانات مهمی مانند کنترل علائم خواب، سنسور ضربان قلب و کالری شمار مجهزند اما، متاسفانه زود خاموش می شوند. اگر مدت نگه داشتن شارژ برای شما یکی از معیارهای کلیدی یک ساعت های هوشمند است، پس توصیه می کنیم به دنبال ساعت دیگری باشید.

در حال حاضر خبری از اپل واچ جدید نیست. شاید شرکت در حال آماده سازی یک محصول ایده آل تری است. به نظر مارک گورمن، تحلیلگر معروف بلومبرگ شرکت Apple مشغول آماده سازی یک اپل واچ جدید است. اما، ساعت جدید اپل واچ سری نهم یا اپل واچ اولترا نسل دوم نیست! شرکت نام این ساعت را "Apple Watch X" گذاشته است و قصد دارد در سال 2024 از آن رونمایی کند. به نظر می رسد سال 2023 هم می تواند بهترین سال و در عین حال بدترین زمان برای خرید ساعت هوشمند اپل باشد.

اپل واچ اولترا و اپل واچ سری 9

سازنده گوشی های آیفون به احتمال زیاد از اپل واچ 9 و اپل واچ اولترا سری دوم در رویداد Wonderlust2023 که 12 سپتامبر برگزار می شود، رونمایی خواهد کرد. شرکت می خواهد برای اولین بار از زمان عرضه اپل واچ سری 6 پردازنده ساعت های هوشمند خود را ارتقا دهد. طبق گزارش های منتشر شده Apple watch S9 به تراشه های 5 نانومتری مجهز می شوند. بنابراین از لحاظ عملکرد و کارایی اپل واج اولترا 2 و اپل واچ سری 9 نسبت به مدل های قبلی بهتر عمل می کنند. اپل واچ های سری 7 یا 8 کند نبودند و از لحاظ طول عمر باتری و عملکرد خیلی خوبی داشتند. اما، سری های 2023 نسبت به آنها ارتقا یافته است. تنها تفاوت سری جدید با سری 2022 به بخش پردازنده مربوط می شود. به همین علت معتقدیم اگر قصد خرید اپل واچ را دارید، فعلا دست نگه دارید! دلیل اصلی آن، اپل واچ X است. شرکت می خواهد از آن در مراسم دهمین سالگرد تولید آیفونX رونمایی کند.

گورمن معتقد است ساعت 2024 نسبت به مدل های قبلی بزرگتر، باریک تر ونازک تر خواهد بود. بلاخره همانطور که در سال های اخیر پیش بینی می کردیم اپل از نمایشگر بزرگ microLED با روشنایی بیشتر و عملکرد بالاتر در مدل های2024-2025 استفاده می کند. طبق شایعات اپل واچ X بندهای جدید مغناطیسی دارند تا فضای کافی برای قطعات یا شاسی های مورد نیاز وجود داشته باشد. نگران نباشید، بندهای قدیمی تر با اپل واچ X کاملا سازگاز خواهد بود.

از نظر قابلیت های ردیاب علائم حیاتی هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است اما، گفته می شود که شرکت در مرحله ساخت سنسور اندازه گیری فشار خون در اپل واچ قرار دارد. به احتمال زیاد این سنسور در اپل واچ X به کار گرفته خواهد شد.


چاپ