پشتیبانی ساعت های هوشمند Fossil از قابلیت گوگل Assistant

ساعت های هوشمند Fossil به لطف دریافت نسخه بروزرسانی Wear OS3 می تواند از برنامه Google Assistant پشتیبانی کند.

بروزرسانی ساعت هوشمند

طبق گزارش اینگجت؛ یکی از مشکلاتی که نسخه بروزرسانی Wear OS3 داشت این بود که بسیاری از ساعت های هوشمند قابلیت پشتیبانی از دستیار گوگل را از دست داده بودند. ساعت هایی که می توانستند از این ویژگی استفاده کنند پیکسل و سری جدید گلکسی واچ بود. اما، شرکت Fossil به تازگی نسخه بروزرسانی برای ساعت های Gen6 منتشر کرد که می تواند از قابلیت دستیار گوگل در سیستم عامل Wear OS3 پشتیبانی کند. اما نسخه را چه ساعت هایی می توانند استفاده کنند؟! مدل های مختلف شرکت فسیل، ساعت برندهای Diesel، Michael Kors و Skagen. البته، شما باید ساعت خود را حتما با تلفن خود جفت کنید.

اگر از ساعت های مچی سامسونگ یا گوگل استفاده کرده باشید به خوبی با این ویژگی آشنایی دارید. فقط کافی است با گفتن «Hey Google» و نگه داشتن دکمه صفحه ساعت هوش مصنوعی را فراخوانی کنید. این قابلیت به شما اجازه می دهد به پیام های متنی پاسخ دهید، موسیقی را کنترل کنید یا کارهایی را که معمولا با گوشی انجام می دادید بتوانید با ساعت انجام دهید. علاوه بر همه این موارد، حالا می توانید به دستیار گوگل، الکسا دسترسی داشته باشید.

اگر از Wear OS3 برندهایی مانند Mobvoi یا Montblanc استفاده می کنید، نمی توانید به این ویژگی دسترسی داشته باشید. برند فسیل یکی از محبوبترین ساعت های هوشمند موجود در بازار است که قابلیت پشتیبانی از برنامه های گوگل را دارد. علت اهمیت این ویژگی این است که کاربران دیگر مجبور نیستند به عنوان مثال برای گوش دادن به موزیک گوشی خود را باز کنند.

شرکت Fossil مدل های جدیدی را تا اواخر تابستان به بازار معرفی کند. پس اگر قصد خرید دارید کمی دست نگه دارید! آخرین نسخه از ساعت های هوشمند این شرکت مدل Wellness Gen6 بود که در ژانویه امسال رونمایی شد. فسیل هنوز از عرضه ساعت های نسل هفتم صحبتی نکرده است اما، به احتمال زیاد نسل جدید از نسل ششم امکانات بیشتری خواهد شد. پس فعلا باید منتظر ماند و دید!


چاپ