رندرهای جدیدی از سامسونگ گلکسی واچ سری 6 فاش شد!

به رویداد آنپکد سامسونگ چیزی باقی نمانده است که فاش شدن رندرهای گلکسی واچ سری 6 همه را غافلگیر کرد.

گلکسی واچ6
طبق گزارش جی اس ام ارنا؛ رویداد آنپکد بعدی شرکت کره جنوبی در ماه آینده برگزار خواهد شد. در این رویداد قرار است سامسونگ از سری جدید گوشی های تاشو Galaxy Z Fold5 و Galaxy Z Flip5 رونمایی کند. اما، صبر کنید این همه ماجرا نیست. در کنار معرفی گوشی های تاشو این شرکت قصد دارد از گلکسی واچ سری6 نیز پرده برداری کند. ساعت هوشمند سری 2023 در دو نسخه Galaxy Watch6 و Galaxy Watch 6 Classic عرضه می شود.

البته ماه قبل هم تصاویری از نسخه کلاسیک آن منتشر شد. طبق این تصاویر می دانیم ساعت های سری 6 در رنگبندی های متنوع وارد بازار خواهند شد. سامسونگ گلکسی واچ 6 را در دو ابعاد 40 و 44 میلی متری و سه رنگبندی نقره ای، مشکی و بژ تولید می کند. اما نسخه کلاسیک گلکسی واچ در ابعاد 43 و 47 میلی متری با دو رنگ مشکی و نقره ای عرضه می شوند. اما، این احتمال هم وجود دارد در آینده رنگ های بیشتری به آن اضافه شود.

شرکت کره ای از شیشه کریستال یاقوت کبود در ساخت نمایشگرهای آن استفاده کرده است. شاید فکر کنید این کار بیشتر جنبه زیبایی دارد اما، اینطور نیست! سنگ های طبیعی درجه سختی های متفاوتی دارند به عنوان مثال درجه سختی شیشه 4 است که به معنای مقاومت کمتر می باشد. درجه سختی یاقوت کبود 9 می باشد که به معنای مقاومت بالای آن در برابر عوامل مختلف مثل ضربه و ... است. یاقوت کبود، پس از الماس جزء مقاوم ترین سنگ های طبیعی محسوب می شوند. به همین علت، شرکت های فناوری از آن در ساخت تجهیزات حساس استفاده می کنند.

از ویژگی های دیگر آن می توان به گواهی ATM5 در برابر نفوذ آب و پشتیبانی از اتصال LTE می باشد. تصاویر نشان می دهد که مدل 40 میلی متری Galaxy Watch6 با قابلیت اتصال LTE مدل SM-R945F نامگذاری شده است اما، نسخه 44 میلی متری آن با نام SM-R940 شناخته می شود. البته، نوع 44 متری نمی تواند از اتصال LTE پشتیبانی کند.

نسخه کلاسیک گلکسی واچ6 در اندازه 43 میلی متری در دو نسخه به نام های SM-R955F و SM-R950 عرضه می شوند که فقط یکی از آن ها می تواند از قابلیت اتصال LTE پشتیبانی کند.

هر دو مدل سری 6 مجهز به تراشه قدرتمند Exynos W930 SoC هستند. سامسونگ طبق یک سنت قدیمی از قاب چرخشی در مدل کلاسیک استفاده کرده است. بندهای ساعت از جنس چرم و با سگک های معمولی هستند در صورتی که، تصاویر قدیمی فاش شده بندهای آن را از نوع سیلیکونی با یک گیره مغناطیسی نشان می داد. طبق اطلاعیه سامسونگ، رویداد آنپکد گلکسی قرار است در اواخر جولای آینده (26 جولای)برگزار شود.


چاپ