5 ساعت هوشمند گارمین به بازار عرضه شد

شرکت گارمین یکی از تولید کنندگان ساعت های هوشمند در جهان، امروز از نسل دوم ساعت‌های هوشمند MARQ رونمایی کرد.

WATCH GR 1

طبق گزارش های فن تک، ساعت هوشمند گارمین به تازگی یک مجموعه پنج عددی از ساعت‌های لوکس با محدوده قیمتی 1900 تا 2400 دلار عرضه کرده است. این محصولات عبارتند از MARQ Athlete، MARQ Adventurer، MARQ Golfer، MARQ Captain و MARQ Aviator که نسل دوم ساعت های MARQ گارمین را تشکیل می دهند. این ساعت‌های هوشمند طرح‌های یکسانی دارند اما، مشخصات فنی آن‌ها با هم متفاوت است.


اگر تصمیم گرفته اید که 2000 دلار بایت خرید یک ساعت هوشمند هزینه کنید، قبل از خرید بهتر است بدانید دقیقا چه چیزی می خواهید. اول از همه، مجموعه ساعت‌های نسل دوم MARQ با مواد بسیار گران قیمتی مانند کریستال یاقوت کبود، سرامیک و نایلون بافت ژاکارد ساخته شد. علاوه بر این، در طراحی بند آن‌ها از تیتانیوم، چرم، نایلون و سیلیکون استفاده شده است.
همه آن‌ها از تیتانیوم درجه 5 ساخته شده اند، که پنج برابر قوی تر و سخت تر از فولاد است. تیتانیوم درجه 5 در مقایسه با فولاد ضد زنگ، مقاوم تر و سبک تر می باشد. ساعت‌های هوشمند لوکس همراه با صفحه نمایشی از نوع AMOLED عرضه می‌شوند. این ساعت‌های هوشمند قادر هستند با یک بار شارژ تا 16 روز به طور مداوم کار کنند.

برخلاف ساعت‌های هوشمند قبلی MARQ، ساعت‌های جدید از GNSS چند باند، GPS چند فرکانس و فناوری SatIQ پشتیبانی می کنند. این فناوری دقت موقعیت‌یابی در هر محیطی را افزایش داده و در عین حال باعث بهبود عملکرد باتری می شوند.

همه ساعت‌های هوشمند این مجموعه، علائم سلامتی مانند مانیتور ضربان قلب، ردیابی تنفس و استرس، کنترل خواب، نظارت بر انرژی بدن و به زودی Jet Lag Adviser یا ساعت خواب در سفر را به صورت 24 ساعته ارائه می دهند.

ساعت هوشمند گارمین مخصوص ورزشکاران
هر کدام از پنج ساعت لوکس معرفی شده مخاطبان خاص خود را هدف قرار داده‌اند. به عنوان مثال مدل MARQ Athlete، بر روی ورزشکاران تمرکز دارد، بنابراین در آن از انواع سنسورهای ردیابی و برنامه های آموزشی قرار داده شده است.

ساعت هوشمند گارمین کلاسیک
از سوی دیگر، مدل MARQ Adventurer طوری طراحی شده است تا برای کسانی که عاشق طراحی کلاسیک هستند، جذاب باشد. این ساعت هوشمند دارای طراحی چرمی لبه به لبه و بند هیبریدی لاستیکی از نوع FKM است. قاب قطب نما از جهت‌های اصلی و علامت گذاری 360 درجه بهره می برد تا بتواند به کاربران در جهت یابی مسیر کمک کند.

ساعت هوشمند گارمین مخصوص گلف بازان
ساعت هوشمند مدل MARQ Golfer، همان طور که از نام آن پیداست مناسب گلف بازان است. حتی در طراحی رنگارنگ آن از زمین گلف الهام گرفته شده است مانند منبت کاری سرامیکی سبز، قاب حکاکی شده سفارشی و بند نایلونی بافت ژاکارد سبز. این ساعت هوشمند می تواند بیش از 42000 زمین گلف در سراسر جهان را شناسایی کرده و تشخیص دهد در کدام زمین بازی در جریان است.

ساعت هوشمند گارمین مخصوص دویدن

ساعت گارمین مدل MARQ Captain مناسب افرادی است که عاشق دویدن هستند. این ساعت، دارای یک قاب سرامیکی سرمه ای با تایمر رگاتا و بند نایلونی بافته شده با ژاکارد راه راه می باشد. علاوه بر این، تایمر رگاتا در این ساعت کمک می کنند مسابقه‌ دهندگان از نقطه شروع در زمان مناسب حرکت کنند. هشدارها و آلارم‌هایی در آن گذاشته شده که می تواند تغییرات جزر و مد را تشخیص دهد. البته، فعالیت‌های آبی دیگری هم مانند کایاک سواری، پدل‌بوردینگ ایستاده، موج سواری، کایت‌سواری و کایت‌بوردینگ نیز در آن گنجانده شده‌است.

ساعت هوشمند گارمین مخصوص خلبانان

ساعت هوشمند گارمین مدل MARQ Aviator مناسب خلبانان و علاقه مندان به هوانوردی می باشد. این ساعت دارای یک دستبند تیتانیومی با طراحی خاص و همین طور یک قاب سرامیکی است که زمان را 24 ساعته به وقت گرینویچ نشان می دهد. این ساعت هوشمند از انواع ابزارهای هوانوردی برخوردار است که به کاربران امکان می دهد در جهت یک مکان یا ایستگاه بین راهی پایگاه هوانوردی حرکت کنند.


چاپ