پشتیبانی نسخه بروز رسانیPebble Watch فقط از پیکسل‌‌7

ساعت هوشمند پیبل واچ(Pebble) به تازگی نسخه بروز رسانی جدیدی منتشر کرد که، فقط از برنامه های 64 بیتی پشتیبانی می کند. در حال حاضر تنها گوشی اندرویدی موجود در بازار که با برنامه های 64 بیتی سازگار است، گوگل پیکسل7 می باشد.

pebble ساعت هوشمند
طبق گزارش های فن تک و به نقل از گزارشات اخیر، ساعت هوشمند پبل نسخه بروز رسانی جدیدی را منتشر کرد که فقط با برنامه های 64 بیتی سازگار است. برند Pebble Watch در سال 2012 با وجود آن که تنها به 100000 دلار برای تامین بودجه مورد نیاز خود لازم داشت توانست، 10 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کند که رکورد کیک استارتر (در آن زمان) را به نام خود ثبت کرد. این رکورد در سال 2015 نیز زمانی که نسخه بروز رسانی ساعت هوشمند PebbleTime منتشر گردید توانست 20 میلیون دلار سرمایه به دست بیاورد. سرانجام شرکت Fitbit در دسامبر 2016 شرکت Pebble را خریداری کرد.


پس از این قرارداد خرید، ساعت‌های Pebble دیگر هیچ ضمانتی نداشتند. Fitbit اعلام کرده بود نسخه بروز رسانی آن را منتشر خواهد کرد، اما این معامله بر روی عملکرد و کیفیت خدمات آن تأثیر منفی گذاشت. Fitbit قصد داشت با این خرید بتواند از مالکیت معنوی Pebble به نفع ساعت های هوشمند خود استفاده کند. در نهایت، سه سال بعد شرکت آلفابت مادر گوگل شرکت Fitbit را به قیمت 2.1 میلیارد دلار خریداری کرد.


طبق پستی که در سایت Reddit، توسط گروهی به نام Rebble Alliance منتشر شده است گوگل قصد دارد در 24 اکتبر نسخه 4.4.3 Pebble را در اختیار کاربران قرار دهد. این به‌روزرسانی، چهار سال پس از انتشار نسخه 4.4.2 Pebble، صورت می گیرد و با پیکسل 7 ، پیکسل 7 پرو و سایر دستگاه‌های اندرویدی 64 بیتی آینده سازگار خواهد بود. در این بروز رسانی، قابلیت اطمینان Caller ID برای نسخه های جدید اندرویدی بهبود یافته است.


این به روز رسانی از سایت Rebble در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. شما با ضربه زدن روی این لینک می توانید آن را دریافت کنید. برنامه اندروید Pebble دیگر توسط فروشگاه Google Play ارائه نمی شود و به همین دلیل است که به روز رسانی جدید توسط سایت Rebble منتشر می شود.

اگر هنوز از ساعت Pebble استفاده می‌کنید و برخی از ویژگی‌هایی را که دوست دارید غیر فعال شده اند، می‌توانید نسخه جایگزین آن را دریافت کنید. برای این کار باید در Rebble Web Services ثبت نام انجام دهید. برای این کار فقط کافی است روی این پیوند کلیک کنید. اگر شما از گوشی اندرویدی یا آیفون استفاده می کنید، می توانید یک بار دیگر ساعت Pebble خود را ارتقا بدهید.


چاپ