گوشی Realme GT3مجهز به سریع ترین شارژر دنیا!

گوشی هوشمند ریلمی (Realme GT3) اولین سازنده ای در دنیا محسوب می شود که توانست فناوری شارژ سریع سیمی 240 واتی را عرضه کند.

 

realmi GT3

رقابت بین سازندگان گوشی های هوشمند بر سر ارائه سریع ترین شارژ به نقطه اوج خود رسیده است. تعدادی از این شرکت ها از پورت لایتینگ و شارژر 33 واتی استفاده می کنند اما تعدادی هم قصد نوآوری در این فناوری را دارند. براساس گزارش فون اریا؛ ریلمی GT3 اولین برندی است که از فناوری شارژر سیمی 240 واتی پشتیبانی می کند. اگر این فناوری به گوش شما آشناست، احتمال دارد به خاطر عرضه آن با نام  Realme GT Neo 5در چین است.

ریلمی تلاش زیادی برای ساخت این باتری و فناوری شارژ سریع آن انجام داده است. گوشی Realme GT3  از فناوری شارژ SuperVOOC مخصوص همین شرکت استفاده می کند. این شرکت چینی در سال های گذشته مشغول توسعه این فناوری بود. از مشخصات سخت افزاری آن می توان به باتری خیلی نازک، خنک کننده بسیار قوی مخصوص باتری، یک سیستم ایمنی با 13 سنسور، 60 لایه محافظ برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد باتری، یک کابل 12 آمپری اشاره کرد.

 Realme ادعا می کند که GT3 می تواند با حداقل 80% ظرفیت باتری 1600 چرخه شارژ را طی کند. برای مقایسه، باتری های آیفون اپل می توانند با 80 درصد ظرفیت باتری تا 500 چرخه شارژ را طی کنند. ریلمی دو رنگ سفید یخی و مشکی دارد و گوشی خوش دستی به نظر می رسد. برجستگی های دوربین در قاب پشتی زیبایی خاصی به آن بخشیده است. پردازنده GT3 از نوع اسنپدراگون 8 نسل 1 می باشد. در قسمت برآمدگی دوربین و اطراف آن یک مستطیل RGB وجود دارد که چراغ های هشدار باتری، اعلان ها، تایمر عکس و سایر موارد در آن قرار داده شده اند.

GT 3  نمایشگر 6.74 اینچی با فرکانس 144 هرتزی و وضوح p 1240 می دارد. سه دوربین پشت آن شامل: یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید هشت مگاپیکسلی و یک ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود.  Realme معتقد است که این فناوری شارژ سریع می تواند تحول بزرگی برای کاربران ایجاد کند. ریلمی GT 3  با باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی در مدت 10 دقیقه به شارژ کامل می رسد. قیمت پایه GT3  از 649 دلار شروع می شود.

 


چاپ