عملکرد ضعیف قلم هوشمند گوشی گلکسی اس 23 اولترا!!!

عملکرد ضعیف قلم هوشمند گوشی گلکسی اس 23 اولترا!!!

آخرین بروز رسانی: 15 بهمن 1402توسط برچسب‌ها: , , ,

تعدادی از کاربران گوشی های گلکسی اس 23 اولترا از عملکرد ضعیف قلم هوشمند آن (S Pen) ناراضی هستند.

براساس گزارش فون اریا؛ برخی از کاربران گلکسی اس 23 اولترا از عملکرد قلم S Pen راضی نیستند. علت آن، عدم اتصال قلم به گوشی است.
یکی از بهترین ویژگی های سری جدید سامسونگ، قلم هوشمند آن است. این قابلیت از روی سری گلکسی نوت الهام گرفته شده است تا میزان بهره وری گوشی را افزایش دهند. طبق گزارش وب سایت PunikaWeb ؛ به تازگی گزارش هایی از عملکرد ضعیف آن در وب سایت Reddit منتشر شده است. گزارش ها نشان می دهد که قلم نمی تواند به گوشی وصل شود. کاربران می گویند: هنگامی که قلم را از محل آن خارج می کنند، پیغامی ظاهر می شود با عنوان” اتصال برقرار نشده است” و از آنها می خواهد که قلم را دوباره به مکان اصلی آن برگردانند. تعدادی از کاربران هم اعلام کردند که قلم گوشی آن ها نمی تواند به هیچ عنوان به گوشی وصل شود. اما، راه حل چیست؟!

چند راه حل برای حل مشکل اتصال وجود دارد: اولین راه حلی که به نظر می‌رسد توانسته این مشکل را حل کند، فعال کردن کلید “keep S Pen connected”است. برای انجام این کار باید به منوی تنظیمات، ویژگی های پیشرفته یا Advanced Features و گزینه S Pen را فعال کنید. این روش باتری بیشتری مصرف می کند ولی نه آنقدر زیاد که مشکل ایجاد کند.

روش دوم: برای این کار شما باید به منوی تنظیمات- ویژگی های پیشرفته(Advanced Features)- قسمت S pen- سه نقطه گوشه سمت راست بالای صفحه- ریست (Reset S pen) را انتخاب کنید. البته این روش می تواند به صورت موقت مشکل شما را حل کند اما احتمال دارد بعد از چند ساعت دوباره برگردد.

خوشبختانه قلم S حتی زمانی که به گوشی متصل نیست می تواند از طریق اتصال بلوتوثی کار کند. این باگ احتمال دارد یک باگ نرم افزاری باشد. به علت شکایت‌های زیاد کاربران، سامسونگ به زودی این مشکل را با انتشار نسخه بروز رسانی حل می کند، پس نا امید نباشید!

هنوز یک ماهی از زمان عرضه سری جدید اس 23 نمی گذرد که شاهد وقوع چند باگ در آن بودیم. تعدادی از کاربران معتقدند این مشکل به نمایشگرهای گوشی برمی گردد. البته هیچ دستگاهی از اشتباه در امان نیست اما، تا زمانی که حل شود جای نگرانی نیست. سری گلکسی اس 23 با استقبال زیادی از سوی خریداران و منتقدان مواجه شده است و بعید به نظر می رسد وجود چنین باگ هایی مانع از تبدیل شدن گوشی جدید به بهترین گوشی های سال 2023 شود.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

8 − یک =