امروز رویداد جهانی موبایل MWC 2023 برگزار می شود

بارسلونا امروز میزبان رویداد جهانی موبایل (MWC 2023) است. بیشتر سازندگان موبایل، مراسم رونمایی از جدیدترین گوشی های هوشمند خود را به صورت آنلاین انجام داده اند. اما معرفی تعدادی از آن‌ها هم به این رویداد موکول شده است.

 

mwc2023 نمایشگاه

براساس گزارش فون اریا؛ تا این لحظه شرکت های مانند سامسونگ و اپل در بخش نوآوری گوشی های هوشمند پیشتاز بودند. شرکت هایی هم در خاور دور وجود دارند که دست به اقدامات شجاعانه ای زدند. برندهایی مانند هوآوی، شیائومی، اوپو و ویوو دیگر از ارائه ایده هایی مانند فناوری شارژ سریع، گوشی های تاشو، دوربین با قابلیت زوم پریسکوپ و موارد دیگر نمی ترسند. بیشتر این نوآوری های امسال در چین اتفاق افتاده است.


OnePlus

oneplus 11

شرکت وان پلاس، آخرین گوشی پرچمدار حال حاضر خود را همین چند هفته پیش معرفی کرد. اما خبرهای جالبی برای طرفداران گوشی های مفهومی داریم. این شرکت به تازگی تصاویری از یک نسخه مفهومی وان پلاس 11 با نوارهای LED آبی رنگ در پشت منتشر کرده است. طراحی گوشی جدید خیره کننده به نظر می رسد، اما اطلاعات زیادی در مورد مشخصات دستگاه وجود ندارد!

Xiaomi

xiami13 pro

شرکت شیائومی در اواخر اسل قبل از سری 13 در چین رونمایی کرد اما، کارشناسان معتقدند این شرکت قصد دارد شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو به طور رسمی در رویداد MWC بارسلون به نمایش بگذارد. ما در مورد ویژگی ها و مشخصات فنی شیائومی 13 پرو صحبت کرده ایم و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مقالات قبلی ما مراجعه کنید.


Honor

honor 2023

احتمال دارد 5 Honor Magic بلاخره در خلال برگزاری نمایشگاه 2023 MWC به صورت رسمی عرضه شود. آخرین اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که پرچم دار جدید از جدیدترین پردازنده نسل دوم Snapdragon 8 و با حافظه داخلی 12 گیگابایت استفاده کرده است. این شرکت، طبق آخرین تیزر تبلیغاتی قصد دارد گوشی تاشو Honor Magic را در این رویداد به صورت جهانی عرضه کند.


Huawei

huawei p60

هواوی در مورد برنامه های خود برای نمایشگاه MWC اطلاعاتی منتشر نکرد و ما نمی دانیم قصد عرضه چه گوشی های هوشمندی را در این نمایشگاه دارد. شاید در نمایشگاه امسال بتوانیم نمونه اولیه سری هواوی 60 P را ببینیم. البته این فقط یک حدس است.


Oppo

oppo 2023

اوپو تصمیم دارد اولین گوشی تاشو Oppo Find N2 Flip را معرفی کند. این فقط یکی از گوشی هایی است که اوپو در نمایشگاه به نمایش می گذارد. این شرکت چینی رویدادهای دیگری را هم برای نمایشگاه سالانه برنامه ریزی کرده است، پس منتظر باشید!


Vivo

viv0 2023

ویوو یکی دیگر از برندهایی است که بیشتر بر روی تولید گوشی‌های تاشو تمرکز کرده است. پیش بینی می شود این برند در MWC امسال، جدیدترین گوشی تاشو خود را معرفی کند. گوشیVivo X Fold2 اولین تاشوی است که به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز است و می تواند از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی کند.


Realme

realmi 2023

گوشی ریلمیGT Neo 5 می تواند از شارژ سریع سیمی 240 واتی پشتیبانی کند. این گوشی هفته های اخیر در چین رونمایی شده بود. نئو5 می تواند با باتری 4600 میلی آمپر ساعتی که دارد در کمتر از 10 دقیقه شارژ شود! ریلمی قصد دارد عرضه جهانی گوشی جدید را در نمایشگاه بارسلونا انجام دهد.

Nokia

nokia G22

نوکیا عجله داشت و در روز گذشته به صورت رسمی از سه گوشی اقتصادی خود با قابلیت تعمیر رونمایی کرد. نوکیا 22-G طوری طراحی شده است که به کاربران امکان می دهد تا خیلی سریع مشکلات رایج سخت افزاری مانند تعویض باتری یا تعویض نمایشگر گوشی خود را انجام دهند.

مراسم امسال شاید خیلی پر سر و صدا نباشد اما، می تواند باز هم هیجان انگیز باشد. تعدادی از فناوری های از انحصار تولید چین درآمده اند و در حال گسترش به سراسر جهان هستند. البته این گسترش بیشتر در اروپا رخ می دهد.


چاپ