گوشی های Nothing phone1 به زودی در آمریکا عرضه می شوند

گوشی‌های Nothing phone1 مدتی است در بازارهای جهانی اروپا، آسیا و منطقه خاورمیانه به فروش می رسد. اما، به دلیل آماده نبودن زیرساخت های لازم، برای عرضه در آمریکا آماده نبود.

phone nothing 1 تلفن

به نقل از خبرگزاری CNBC، کارل پی مدیرعامل وان پلاس گفت: "پس از تمرکز روی بازارهای اروپا، خاورمیانه و آسیا شرکت ممکن است خود را برای عرضه گوشی‌های هوشمند Nothing در ایالات متحده آماده کند." او افزود: " تلفن‌های Nothing Phone1 در آمریکا عرضه نشد زیرا، معتقد بودیم شرکت هنوز آمادگی مقابله با پیچیدگی های بازار ایالات متحده را ندارد. اما حالا با تجربه ای که به دست آوردیم در حال مذاکره با برخی از اپراتورها این کشور هستیم تا بتوانیم در آینده نزدیک محصولات خود را در آن جا عرضه کنیم."

کارل به عنوان یکی از بنیانگذاران OnePlus، به خوبی با بازار ایالات متحده آشنایی دارد. فروش هدفون‌های بی سیم Ear Stick در ایالات متحده یک سوم فروش آن را تشکیل می دهد. او گفت: " در این بازار علاقه زیادی نسبت به محصولات ما وجود دارد. اگر گوشی های هوشمند خود را در آن جا عرضه کنیم، مطمئن هستم که می توانیم رشد خوبی داشته باشیم."


با این حال باندهای مختلف ایالات متحده و سایر مسائل موجود، راه اندازی یک دستگاه جدید را برای یک استارتاپ پیچیده می کند. پی گفت: «دلیل این که ما گوشی‌های جدید خود را در ایالات متحده راه اندازی نکردیم این است که شما در آمریکا به پشتیبانی فنی زیادی نیاز دارید، تا همه اپراتورها بتوانند از گوشی‌های اندروید شما پشتیبانی کنند. ما احساس می کردیم که فعلا آمادگی آن را نداریم."


Nothing phone1 قاب پشتی شفاف و منحصر به فردی دارد و برای رقابت با گوشی های میان رده مانند iPhone SE شرکت اپل طراحی شده است. بیشتر بخوانید. این شرکت اعلام کرد که از زمان عرضه در ماه ژوئیه تا این لحظه 500000 دستگاه به همراه 600000 هدفون بی سیم فروخته است و پیش بینی می کند در سال 2022 حدود 250 میلیون دلار درآمد از این راه به دست بیاورد که ده برابر سال قبل خواهد بود.

با این حال، Pei اخیرا گفته بود که این شرکت با مشکلاتی مانند ارزش بالای دلار آمریکا و شرایط نامطلوب عرضه‌کنندگان مواجه است. او گفت: «هدف ما این است که در سال 2024 به سودآور برسیم. اما در حال حاضر سودی نداریم.»


چاپ