فاش شدن طراحی، قیمت و زمان عرضه گوشی Nothing Phone 1

طراحی، زمان عرضه و قیمت، قیمت گوشی Nothing Phone 1فاش شد. قیمت آن حدود 500 یورو در نظر گرفته شده است. Nothing Phone 1، اولین گوشی هوشمند یک شرکت بریتانیایی محسوب می شود. زمان دقیق عرضه آن، به طور رسمی از سوی برند مورد حمایت کارل پی، بنیانگذار OnePlus تایید نشده است، اما اطلاعاتی که به تازگی از این شرکت فاش شده، نشان می دهد که Nothing Phone 1 قرار است در 21 جولای به بازار عرضه شود. برای اطلاعات بیشتر تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

K

جزئیات بیشتری از قیمت این گوشی هوشمند اعلام شده است. انتظار می رود Nothing Phone 1 به عنوان یک محصول میان رده وارد بازار شود. این گوشی هوشمند از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و گفته می‌شود قاب پشتی آن بسیار شفاف است.

طبق گزارش نشریه آلمانی All Round PC، Nothing Phone 1 قرار است در 21 ژوئیه عرضه شود. طبق این گزارش، قیمت این گوشی هوشمند حدود 500 یورو (تقریباً 41400 روپیه) خواهد بود. با این حال، گزینه های رنگ، رم و تنظیمات ذخیره سازی دستگاه در حال حاضر مشخص نیست.


توییت جدید Pei نشان می دهد که Nothing Phone 1 ممکن است با پشتیبانی از شارژ بی سیم مانند هدفون های بی سیم وارد بازار شود. کارشناسان انتظار دارند Nothing Ear 1 دارای یک قاب شفافی باشد که تمام اجزای داخلی آن را به توان مشاهده کرد.
با این حال، Wallpaper گزارش می دهد که تام هاوارد، رئیس طراحی Nothing و بنیانگذار Pei در مصاحبه ای طراحی گوشی و تعدادی از مشخصات آن را تایید کرده است. در این گزارش به نقل از هاوارد آمده است: "بیش از 400 جزء در یک گوشی هوشمند وجود دارد که در لایه های مختلفی مونتاژ شده اند. ما می خواستیم بهترین خصوصیات را در این گوشی جمع آوری کنیم. طراحی آن مانند پازل می باشد یعنی، محل دوربین ها، سیم پیچ شارژ و سایر عناصر در آن جلوه خاصی ایجاد کرده است. انتظار می رود این گوشی هوشمند تصاویر پس زمینه، ویجت ها، صداها و سیستم عامل Nothing را که با یک OS سفارشی عرضه می شود، ارائه دهد.

 


چاپ