رونمایی وان پلاس Nord 2 CE 5G

ظاهراً OnePlus Nord 2 CE 5G در ماه فوریه(بهمن1400) در هند رونمایی می‌شود.

یکی از کارشناسان خبر داده است که OnePlus همچنین در ماه‌های آینده مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند، لوازم جانبی و تلویزیون‌ها را در بازارهای مختلف عرضه خواهد کرد. این خبر یک روز پس از گزارشی منتشر شد که ادعای مشابهی را منتشر کرد مبنی بر اینکه انتظار می‌رود OnePlus Nord CE 2 5G اولین گوشی هوشمند میان رده خود را در ماه فوریه ارائه کند. اطلاعات منتشر شده، همچنین جدول زمانی ادعایی عرضه وان پلاس نورد N20 و همچنین وان پلاس 10 پرو را در سطح جهانی به اشتراک گذاشته است.
OnePlus Nord 2 CE یک گوشی میان رده ،که دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED فول اچ دی پلاس با نرخ رفرش 90 هرتز، مدیاتک دایمنسیتی 900 SoC و دوربین پشتی سه گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی خواهد بود.

vs template 1 2

یوگش برار، مشاور اطلاعاتی در توییت خود ادعا کرد که OnePlus گوشی های هوشمند OnePlus Nord 2 CE 5G را در هند و OnePlus Nord N20 را در اروپا هر ر ماه فوریه(بهمن) عرضه می کند. او می گوید که OnePlus 10 Pro اولین عرضه جهانی خود را در ماه مارس(اسفند) انجام خواهد داد و آوریل(فروردین1401) شاهد راه اندازی سیستم عامل یکپارچه مبتنی بر Android 12 خواهد بود که محصول ادغام ColorOS Oppo و OnePlus OxygenOS است. هرچند گفته ها حاکی از آن است که ابتدا برای سری OnePlus 10 رونمایی خواهد شد.
علاوه بر این، شرکت چینی تلویزیون‌های هوشمند، هدفون‌های گردن‌بند با ANC و هدفون‌های هدفون را در بین محصولات فوق‌الذکر راه‌اندازی خواهد کرد. ظاهرا OnePlus از ژانویه(دی و بهمن) تقریباً به مدت یک رویداد راه‌اندازی محصولاتش را برگزار خواهد کرد.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ