شیائومی 12 اولترا دارای لنز تله فوتو پریسکوپ 5 برابری است

ظاهرا شیائومی به زودی شیائومی 12 اولترا را عرضه خواهد نمود، چراکه اخیراً اطلاعات بیشتری در مورد این گوشه هوشمند فاش شده است.

آخرین بار، مشاور محبوب DigitalChatStation اشاره كرد که ممکن است این تلفن دارای تنظیمات دوربین مشابه با دوربین قبلی خود باشد. اکنون، او پیش بینی کرده است، که از سیستم دوربین چهارگانه شایعه شده آن، یکی از لنزها دوربین پریسکوپی 5 برابری می باشد.

xshiyaimi12

اگر Xiaomi 12 Ultra دارای لنز تله فوتو پریسکوپ 5 برابری باشد، یکی از اولین گوشی های چینی خواهد بود که با چنین درجه زوم اپتیکال در بازار امسال عرضه می شود. قبل از این، کارشناس اطلاعات نشان داده بود که تقریباً هیچ گوشی در بازار از محدوده زوم خوبی در مورد سنسورهای تله فوتو برخوردار نیست. بسیاری از گوشی های هوشمند مانند OnePlus 10 Pro که اخیراً منتشر شده، در زوم اپتیکال 3x تا 3.3x گیر کرده‌اند.
در حال حاضر، شیائومی 12 اولترا در آینده ممکن است سنسور تله فوتو نسبتاً بهتری را به ارمغان بیاورد. همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه شیائومی ممکن است تراشه Surge داخلی خود را در 12 Ultra اجرا کند. علاوه بر این، گفته می‌شود که دوربین‌های این گوشی از اپتیک لایکا پشتیبانی می‌کنند.
برای کسانی که اطلاع ندارند، شیائومی 12 اولترا با چهار دوربین در پشت عرضه می شود. طبق رندرهای فاش شده، ممکن است یک محفظه دایره ای دوربین باشد. علاوه بر این، لو رفتن کیس اخیر ما، نمایه های جلوی گوشی را نیز نشان می دهد.
انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای پنل 6.6 اینچی AMOLED با رزولوشن 2K باشد. این بار، صفحه نمایش ثانویه ای مانند نسخه قبلی وجود نخواهد داشت. این دستگاه مجهز به جدیدترین تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود و دارای یک راه حل شارژ سریع سیمی 120 واتی جذاب است. این گوشی ممکن است دارای شارژ بی سیم سریع باشد.
زمان عرضه شیائومی 12 اولترا همچنان یک رمز و راز است، با این حال، شایعه شده است که پس از جشنواره بهار چین تا پایان فوریه‌ی ۲۰۲۲ (بهمن و اسفند1400) عرضه خواهد شد.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ