قاب مخصوص موتورولا اج 30 اولترا با قلم هوشمند

قاب مخصوص موتورولا اج 30 اولترا با قلم هوشمند

آخرین بروز رسانی: 27 دی 1400توسط برچسب‌ها: , ,

طبق گزارش‌ها، موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه گوشی‌های پرچمدارMotorola Edge 30 Ultra موتورولا اج 30 اولترا در بازارهای جهانی است.

اطلاعات تازه ای که توسط توسعه دهندگان XDA منتشر شده است، نمایان این است که، مدل Ultra از قلم هوشمند موتورولا پشتیبانی می کند. این گزارش ادعا می کند که، این شرکت یک قاب مخصوص فولیوFolio طراحی کرده است که می تواند برای ذخیره قلم همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است مورد استفاده قرار گیرد.

motorola edge 30 ultra smart stylus folio case 1

قلم هوشمند موتورولا از طریق بلوتوث با گوشی هوشمند جفت می شود. این قلم از ویژگی Air Gestures (کنترل عملکردها بدون لمس صفحه) و شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. علاوه بر این، می توان از آن به عنوان یک ماوس بادی با نمایشگر خارجی استفاده کرد. قلم هوشمند با قلمی که همراه با گوشی میان رده Moto G Stylus 2022 عرضه خواهد شد متفاوت خواهد بود. اسمارت استایلوس احتمالاً دستگاهی پیشرفته مانند قلم S است که برای سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا طراحی شده است.
قاب گوشی Motorola Edge 30 Ultra Folio Case می تواند برای قرار دادن قلم هوشمند در پشت استفاده شود. نکته جالب این است که زمانی که قلم بیرون از قاب قرار داشته باشد و برای مدت طولانی مورد استفاده قرار نگیرد، دستگاه به کاربر هشدار می دهد. کاربران می‌توانند برنامه‌ای را طوری تنظیم کنند که زمانی که قلم از قاب خارج می‌شود، به‌طور خودکار راه‌اندازی شود، و وقتی داخل کیس نگهداری می شود، به طور خودکار شارژ می شود.

motorola edge 30 ultra smart stylus folio case 2

در قسمت جلوی کیف، یک نوار باز در مرکز برای مشاهده صفحه نمایش وجود دارد. این نوار می‌تواند محتوای «نمایش همیشه روشن» مانند زمان، تاریخ و اعلان‌ها را نشان دهد. اگر تماس ورودی وجود داشته باشد، کاربران می‌توانند از طریق نوار نمایشگر بدون باز کردن قاب، به آن پاسخ دهند یا رد کنند.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

20 − 13 =